Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Noord26

Forumguru
Ateca heb ik een dag mee gekregen als leenauto. En die beviel mij wel qua ruimte. Maar kan mij voorstellen als je net een tikkeltje langer bent je niet fijn meer zit. Ook vond ik de afwerking maar net aan OK. S2 (van 6 jaar oud), voelde verfijnder aan..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Vandaag op de autosalon in Brussel geweest,die nog 1 week duurt , stonden er 2 een in het rood met speciale kuipstoelen die iets te smal lijken. Rood stond hem goed. als je wat door de knieen gaat en je kijkt naar de voorkant heeft hij toch wel iets weg van de Evoque, verder een erg grote wagen . Opvallend binnen zijn de 2 dashboard kasten .Lekker hoge zit maar geen sportieve auto om te zien, maar ja is ook niet de doelgroep.
 

Bijlagen

  • IMAG2042.jpg
    IMAG2042.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 66
Had ik niet hier ergens gelezen dat Pon sowieso de af-fabrieks trekhaken niet mee besteld en zelf een trekhaak onder de auto schroeft?
(Ze zijn immers toch al bezig met de bandjes wisselen.....)

Of is dit klepel klok verhaal.

EDIT: in elk geval niet bij de Kodiaq dus....

De trekhaak van de Kodiaq is wegklapbaar. Te bedienen vanuit de kofferruimte (volgens mij). Lijkt me lastig om deze achteraf aan te brengen.

Achteraf aanbrengen kan wel. Bij de S3 staat de wegklapbare trekhaak af fabriek op de optielijst en voor achteraf inbouw op de accessoirelijst. Enige verschil is de prijs, achteraf inbouw is zo'n €600 duurder (maar dan valt hij wel weer buiten de bijtelling)
 

harry

Senior Member
@harry de bestellingen gaan pas hard als hij in de showroom staat ... vele willen hem eerst in het echt zien / gereden hebben.

Vandaag op de zaak met de wagenparkbeheer gesproken; eind januari gaat hij pas bestellen. Eind mei loopt m'n huidige auto uit de lease en zou ik de Kodiaq moeten rijden. Als dat maar gaat lukken...
 

johnboy

Donateur
Vandaag nieuwe informatie van de dealer ontvangen:

De camera achter van het Area View systeem is dezelfde als de achteruitrijcamera.
In de modus Area View kun je verschillende weergaven kiezen.
Hierdoor is de optie ‘ achteruitrijcamera’ inderdaad overbodig geworden.
In heb onderstaand een beschrijving toegevoegd en de tekst geel gemaakt die betrekking heeft op uw vraag.

Daarnaast is er bij Pon geen enkele informatie over een latere productietijd voor de verwarmbare achterbank.

Dit is dus niet het geval.
Wellicht is uw informatie gebaseerd op het ‘Slaappakket voor de achterbank’.

Deze optie is namelijk nog niet te bestellen.

@Corné de Kluijver dus voor de verwarming in de achterbankgeen effect op de levertijd van je bestelling:thumbsup:.

1k0.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

marang73

Forumguru
Vandaag op de zaak met de wagenparkbeheer gesproken; eind januari gaat hij pas bestellen. Eind mei loopt m'n huidige auto uit de lease en zou ik de Kodiaq moeten rijden. Als dat maar gaat lukken...

Volgens mij wordt in week 6 pas de productiedatum bepaald. Ze zullen wel eerst alle bestellingen verzamelen en dan gaan inplannen. Lijkt me sterk dat ze elke bestelling meteen doorzetten naar de Skoda fabriek. Lijkt me ook logischer voor het transport naar Nederland.
 

johnboy

Donateur
Volgens mij wordt in week 6 pas de productiedatum bepaald. Ze zullen wel eerst alle bestellingen verzamelen en dan gaan inplannen. Lijkt me sterk dat ze elke bestelling meteen doorzetten naar de Skoda fabriek. Lijkt me ook logischer voor het transport naar Nederland.
Nog 3 weken...
 

Skodiaq

Forumguru
Volgens mij wordt in week 6 pas de productiedatum bepaald. Ze zullen wel eerst alle bestellingen verzamelen en dan gaan inplannen. Lijkt me sterk dat ze elke bestelling meteen doorzetten naar de Skoda fabriek. Lijkt me ook logischer voor het transport naar Nederland.
Dat denk ik ook. Ik ben benieuwd of de orders nog steeds FIFO behandelt worden... Hoop het wel!
 

Danny

Senior Member
Daarnaast is er bij Pon geen enkele informatie over een latere productietijd voor de verwarmbare achterbank.

Dit is dus niet het geval.
Wellicht is uw informatie gebaseerd op het ‘Slaappakket voor de achterbank’.

Deze optie is namelijk nog niet te bestellen.

Helaas is de info die ik van de week opnieuw bevestigd heb gekregen anders.
Maar ik duim en hoop met jullie mee!
 

harry

Senior Member
Dat zal wel een verlenging worden, vrees ik - óf een overbruggings-Citigo of zo... :D

Tja ach, voor een paar weken zou het niet uitmaken maar als de levertijd langer dan 5 maanden wordt dan gaat de zaak het niet meer goedkeuren.

Zou echt een enorme domper zijn...
 

micky

Forumguru
Tja ach, voor een paar weken zou het niet uitmaken maar als de levertijd langer dan 5 maanden wordt dan gaat de zaak het niet meer goedkeuren.

Zou echt een enorme domper zijn...
Ach, het scheelt, de dealer bevestigd gewoon eerder ;) bij mij ook, passat besteld in maart, bevestigd op afleveren 1 juni, leverdatum 18 augustus, de Octavia ervoor was van het zelfde laken een pak, beide geplant voor de zomervakantie en geleverd erna...
 

Delorean7

Nieuw lid
Canton als optie op style business is een 12 speaker systeem
Op normale style is dat 9, foutje en eigenlijk hetzelfde?

Je kan in theorie dan op de style dit met bolero of amundsen bestellen, is amundsen qua head unit gelijk aan columbus?
 
Bovenaan Onderaan