Interesse tot koop van de Kodiaq?!

harry

Senior Member
@Corné de Kluijver, ik had het al een keer eerder gezegd maar onwijs mooie configuratie! Gepaste jaloezie hier, een dikkere uitvoering kan volgens mij niet!

Mijn auto heb ik ingediend maar helaas blijft het nog wachten. Mijn werkgever gaat meerdere auto's tegelijk bestellen (7 stuks waaronder 3 Kodiaqs) en is in onderhandeling met meerdere leasemaatschappijen. Vanmiddag gaf hij aan dat dit nog wel eens twee weken kan gaan duren. Het enige waar ik op kan hopen is dat die ' slechts 1250 Kodiaqs in 2017' een fabeltje is want zoals ik de berichten hier lees gaan ze als zoete broodjes over de toonbank...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dankjewel voor de complimenten @harry :bloos: 1250 is nog best wat hoor, die zijn niet zomaar uitverkocht, nog even moed houden ;)
 

Schippersss

Forumguru
Gefeliciteerd @Corné de Kluijver! Zag toevallig vandaag op Autoweek dat er waarschijnlijk toch kodiaq RS komt. Maar goed, met zulke geruchten kan je blijven wachten met bestellen, en dan ligt er toch de zelfs 2.0tsi in.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dankjewel @Schippersss, ik maak er zelf wel een RS van hoor :jaja:;) Heb ik pas echt een sleeper :D Er zitten sportstoelen in, een 3 spaaks stuurwiel en DSG flippers. Nu nog motorisch kietelen, zichtbare uitlaat er onder, dikkere remmen en misschien nog wat leer in het interieur en dan zijn we een heel eind denk ik :pieker:
 

CDK

Forumguru
Ben wel benieuwd wat je met je huidige auto doet? Deze wordt erop ingerollen?
Ja wordt in principe ingeruild, tenzij er een koper komt, maar er is ook nog een kleine mogelijkheid dat ik hem er bij houd.....
Als ik hem dus niet inruil, dan komt de Kodiaq tuning met meerdere stages te vervallen uiteraard :jaja:
 

Schippersss

Forumguru
Duidelijk corne. Ik heb toch wel de ervaring dat sommige dealers totaal niet zitten te wachten op een flinke motorisch of buitenkant aanpassingen. Mooi dat jouw dealer hier wel geïnteresseerd in is.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Duidelijk corne. Ik heb toch wel de ervaring dat sommige dealers totaal niet zitten te wachten op een flinke motorisch of buitenkant aanpassingen.
Bij inruil laat ik hem wel origineel maken by the way, dus als je nog een mooie KW streetcomfort schroefset nodig hebt? Die van mij is officieel voor een Passat CC ;)
 
Kan/ durft iemand iets te vertellen over de onderhandelingsruimte mbt tot prijs/ opties? Durft iemand te vertellen wat je betaald voor de bestelde Kodiaq met bepaalde accessoires?
Ik heb begrepen dat de business uitvoeringen minder winstmarges hebben.
Hoeveel kan je eraf praten zonder inruilauto?


Andere merken hebben inruilbonussen, "gratis" opties, voorraadkorting, enz. Heb het idee dat Skoda daar niet aan meedoet.

Mvg
 

marang73

Forumguru
Andere merken hebben inruilbonussen, "gratis" opties, voorraadkorting, enz. Heb het idee dat Skoda daar niet aan meedoet.

Mvg

Heeft Skoda ook maar (nog) niet op de Kodiaq. Nieuw model waarvan de verwachtingen hoog gespannen zijn. M.a.w. hij verkoopt zichzelf wel zonder een of andere actie.
 
Kan/ durft iemand iets te vertellen over de onderhandelingsruimte mbt tot prijs/ opties? Durft iemand te vertellen wat je betaald voor de bestelde Kodiaq met bepaalde accessoires?
Ik heb begrepen dat de business uitvoeringen minder winstmarges hebben.
Hoeveel kan je eraf praten zonder inruilauto?


Andere merken hebben inruilbonussen, "gratis" opties, voorraadkorting, enz. Heb het idee dat Skoda daar niet aan meedoet.

Mvg

Op de business modellen zou 3% zitten. Op de andere modellen iets van 7/8%.
Heb geen accessoires gekregen als korting, maar 3% korting. Korting gaat over de prijs excl. bpm/btw.
 
Waar het mij om gaat is dat de een beter kan onderhandelen dan de ander, dus meer of minder betaald. Dat voelt toch een beetje willekeur.:dankje:
Veel mensen gaan deze auto leasen, dus minder interessant, maar particulieren zoals ik, kan dat veel schelen.:cheer: Vandaar mijn vraag. Blijf toch een zuinige Nederlander.:tegek:

Alleen Nederlanders zeggen niet zo veel als het :greedy:over geld gaat. :tongue:


Weet iemand overigens of er een databank :lezen:bestaat als je verschillende dealers offertes laat maken? Kunnen ze dat doorgeven?:shutup:
 
Bovenaan Onderaan