Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

MarkyMark

Actief lid
ik citeer wat de beste man zei, we wachten het af, volgens de verkoper staan de nieuwe dempers en of veren de wagen beter dan de vorige versie....
 
Goed nieuws die lagere uitstraling...ik ben benieuwd mijn onderdelen worden nu langzaam gevormd tot een auto ergens in productie ;)
 

Racebluetje

Senior Member
Nou we hebben de rear (dak) spoiler er afgelopen maandag er op laten zetten bij de dealer en mijn verlaagde Faab stond naast een een nieuwe Fabia die net was binnen gekomen ik vond hem nog steeds hoog op de poten staan ook al zitten er een ander soort veren op zoals @MarkyMark zegt .
Ik wil er mee zeggen dat je hem pas mooi verlaagd krijgt met een eibach setje er onder (maar dat is mijn mening:D)
 

Jack76

Actief lid
Goedemiddag mensen... ik ben nieuw op dit forum en heb ivm gezinsuitbreiding een fabia 3 combi gekocht. M'n vrouw is uitgerekend op 16 december en de levertijd van de auto is volgens dealer zo'n 2 a 3 maanden. Klopt dit ongeveer of ligt het ook aan de uitvoering? We hebben een Candy White combi edition 1.2 tsi 6 bak besteld. Groet Jack.
 
Bovenaan Onderaan