Occassioncenter Zwolle

kansberg

Forumguru
@Stejogini : Wat leuk dat jullie uitgekomen zijn in Veen. Uiteraard heb ik destijds jullie auto ook bekeken, al viel deze voor mij af omdat ik een diesel zocht. Een bijzonder mooie auto, goede kleur ook. Niet 'standaard' zilvergrijs, maar met een vleugje champagne erdoor. Erg mooi.

Ben erg benieuwd hoe de auto jullie zal gaan bevallen, als jullie Superb net zo goed bevalt als de Superb mij bevalt, dan zit het wel snor :jaja:. Het is een heerlijk reiswagen die meer dan normaal veel ruimte bied en zijn passagiers vervoerd in stilte en luxe.

Het leuke komt nog: Het 'je eigen maken' van de auto. Jullie hadden het al over nieuwe logo's en daar zal nog wel wat bij komen op termijn, zodat het helemaal 'jullie' Superb is. Leuk om uit te zoeken en te doen. Ik heb ook al weer een unieke accessoire in m'n hoofd, de onderdelen zijn al in bestelling en moet daarna nog gefabriceerd worden, maar het is erg leuk om je energie er in kwijt te kunnen.

Volgens spritmonitor.de verbruikt de Superb 1.4 TSI gemiddeld 1 : 14,18 en een Octavia met dezelfde motorisering 1 : 14,22...Een te verwaarlozen verschil derhalve.

Mijn persoonlijke mening is dat jullie een goede keuze gemaakt hebben en ik hoop op veel veilige en plezierige kilometers voor jullie. Alvast veel voorpret!
 

Stejogini

Actief lid
@kansberg Bedankt voor alle info en tips... Dat dat eigen maken is wel leuk hoor ( zit al te zoeken voor rubberen matten, tja de herfst is weer aangebroken.. modderschoenen e.d. bleg) Ja dat nieuwe logo lijkt me ook erg mooi staan! Ga daar idd mee aan de slag (mits het niet te duur is ;)

Weet jij wat het knopje aan de zijkant is tussen de bestuurder en degene die er achter zit, zo stukje onder de gordel?Ik zag het ineens zitten...
Anders sla ik het boekje er even op na...
Ook moet er nog een bluetooth module in, HT4 of HT5 of zoiets.. In Apeldoorn zit wel iets geloof ik... de rest van de voorbereidingen zijn wel aanwezig (bediening op het stuur, knop op de Amundsen en een microfoon... Dus tja volgens mij moet dat niet al te lastig zijn denk ik, leuk Sinterklaascadeau voor m'n man.

Dus het verschil (gemiddeld gezien) tussen Octavia en Superb is te verwaarlozen dus.. nog meer reden waarom de Superb een goed keuze is!

We zijn er echt superb blij mee mee!! Mn dochter zit achterin op een autostoel (bijna 3 jaar oud) Zij gaat echt never nooit met haar schoenen de stoel raken, wat een feestje!!
En ik heb hem zojuist opgehaald. Wat een rijcomfort! top... Alleen de radiozenders storen af en toe...
Verder begint nu de grote ontdekkingstocht in deze nieuwe auto, waar alle functies e.d. voor zijn!

Keep you posted!

Bedankt voor de felicitaties, trouwens!
 

ertromp

Forumguru
Alvast de weddenschappen openen rond "het knopje" :D
Ik gok op de knop om de hellingshoeksensor van het alarm buiten werking te stellen.
Wie nog meer bij voorbaat al idee? :D
 

Stejogini

Actief lid
en hier in de 'volledige' context. Sorry dat die foto's zo groot zijn :pardon:
 

Bijlagen

  • IMG_4487.jpg
    IMG_4487.jpg
    939,5 KB · Weergaven: 19

kansberg

Forumguru
Zooo...echt een mooie 'bak' :jaja:

Het knopje weet ik niet, bij mij zit ie er niet in...:sterretjes: Kan vanavond wel even kijken, ben nu nog aan het werk, uhmm.
 

micky

Forumguru
Alvast de weddenschappen openen rond "het knopje" :D
Ik gok op de knop om de hellingshoeksensor van het alarm buiten werking te stellen.
Wie nog meer bij voorbaat al idee? :D

Ik gok dat het is om de interieur bewaking uit te zetten als je bijv. een hond in de auto achterlaat of de auto op slot doet met de ramen open (Ik had het op de Allroad en gebruikte het als ik even mijn dochter in de auto liet bijv bij het betalen na het tanken, wel gewoon lekker de auto op slot.)
 

Stejogini

Actief lid
Top, een heel handig knopje dus... die Volvo V70 die we hadden begon dan altijd te loeien.... fijn fijn ik heb dat wel eens dat ik de kids in de auto laat bij het betalen bij het tankstation of bakker en je wilt ook niet dat ze eruit gaan ;)
 
Bovenaan Onderaan