Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Philos

Actief lid
Precies, ik kwam deze ook al tegen voordat ik mijn octavia bestelde, facelift voor MY2016, en toen kwam my2016 en viel het allemaal reuze mee.
Ik denk dat de nieuwe superb en de octavia soms wat door elkaar zijn gemixed.
 

laagvlieger

Forumguru
Het zou toch niet geheel onlogisch zijn dat de Octavia in 2016 of 2017 een facelift zou krijgen. Meestal toch na zo'n 3 a 4 jaar?
 

Joske

Forumguru
ik acht 2017 realistischer dan 2016 alleszins. Dan is het model 4 jaar op de markt, een gangbare termijn. Škoda heeft het ook druk met andere modellen, vandaar mijn idee er over :)
 
Morgen voor mij het grote moment, begin Mei besteld en mag hem dan eindelijk ophalen ;)

O3C - Greenline Businessline Metal Grey Metalic, Chromen raamomlijsting, Dakrailing zilverkleurig, Licht pakket, Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, Safety pakket, Skoda Crystal Lichtmetalen Velgen, Sunset
 

laagvlieger

Forumguru
Jazeker, wat is er allemaal gebeurd sinds de komst van de Octavia midden 2013? Net daarna is de Rapid verschenen, de Yeti is gefacelift, de nieuwe Fabia is er, de Roomster is voorlopig verdwenen, de nieuwe SuperB is er. Enkel de Citigo is nog voor de Octavia verschenen, in 2012.
 

MacRembrandt

Forumguru
Mmm, leverdatum staat (voor nu) op 8 januari 2016.
:(

't Is maar 1 procentje, maar da's toch al snel zo'n 15 euro per maand in mijn geval.
Dus maar eens even met de dealer bellen om te kijken of dat niet anders kan (in elk geval tenaamstelling)
 

MacRembrandt

Forumguru
Zie vorig bericht.
Dealer geeft aan dat ze dit jaar nog wel gaan redden.:cheer:

Meteen even luxe platen en schone kont (weghalen type-aanduiding) geroggeld.:thumbsup:
 
Morgen voor mij het grote moment, begin Mei besteld en mag hem dan eindelijk ophalen ;)

O3C - Greenline Businessline Metal Grey Metalic, Chromen raamomlijsting, Dakrailing zilverkleurig, Licht pakket, Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, Safety pakket, Skoda Crystal Lichtmetalen Velgen, Sunset
Teleurstelling vandaag, kon hem niet meenemen omdat men vergeten was een kenteken aan te vragen!

Gelukkig wel plaatjes geschoten :)


 

djurre

Lid
Wat een domper en stomme fout van de dealer, hopelijk passende goedmaker als je hem wel kunt ophalen en meenemen.
 

Blackokkie2

Forumguru
Wat een simpele zielen, het belangrijkste van het afleverpakket vergeten. Daar mag inderdaad wel een mooie vergoeding tegenover staan, dus niet een kadobonnetje van 25 euro.
 

Philos

Actief lid
Vandaag nog even bij de dealer geweest om een wat preciezere datum te krijgen als "voor het eind van de maand", omdat ik mijn oude auto moet zien te verkopen en nu een redelijk bod heb liggen.
De auto is vrijdag in Leusden afgeleverd, dus die is Dinsdag of Woensdag bij de dealer. Dan 2 dagen voor het kenteken en nog wat voor de leasemaatschappij.
Gaat dus volgende week dinsdag of woensdag worden. Toch nog een week eerder als de eerste schatting.

Ben blij als hij er is, want je eigen auto verkopen vind ik toch een hoop rompslomp.
 

Blackokkie2

Forumguru
Als je hem toch eerder verkoopt kun je altijd nog een autootje huren voor een paar dagen. Is goedkoper dan de verkoop laten lopen.
 

Santi

Lid
@henry78 , Dit foutje is idd wel zuur als je vol verwachting je auto denkt te halen. Zou zeker om een leuke compensatie vragen.

Bij het bestellen van mijn O3C Edition met actie Panodak, stuurde mijn dealer op een donderdag middag 13.00u een mail dat ik die dag nog moest bestellen, anders kon ik het dak niet meer met actiekorting krijgen. (en dat lukt natuurlijk niet meer als je eerst nog een goedkeur moet laten halen bij wagenparkbeheer)

Eerst iemand lekker maken met actie kortingen en vervolgens is het maar beperkt verkrijgbaar (Edition versie zou tot december doorlopen)
Wagenpark vond het ook niet kunnen en hebben mij gelukkig gecompenseerd en een klacht ingediend bij Autodealer.
Heb zelf PON ook aangeschreven over dit soort reclame misleiding. Aangezien het een TOur Edition uitvoering betreft en ik fiets had ik een "sugestie" gedaan om in die richting te compenseren. Krijg je alleen maar een bericht dat je het met eigen dealer moet oplossen.
Dealer heeft uiteindelijk gereageerd en hebben wij een Skoda wieler tenue aangeboden.
Ben daar natuurlijk blij mee, maar die reclame misleiding moet toch echt eens afgelopen zijn.
 

EdK

Forumguru
Dealer heeft uiteindelijk gereageerd en hebben wij een Skoda wieler tenue aangeboden.
Ben daar natuurlijk blij mee, maar die reclame misleiding moet toch echt eens afgelopen zijn.

Tsja heb je een wieler tenue van Skoda en wat doe je dan bij elke rit......?
Juist reclame maken.......duhhh
 

Spoetnik

Forumguru
@Santi
Ze hadden duidelijker moeten maken voor welke uitvoeringen dat dak van toepassing was. Staat nu nog op de www van Skoda, staan alleen nu kleine lettertjes bij "alleen op voorraadmodellen" Denk niet dat die er nog zijn. Het zou chiquer geweest zijn als ze er bij PON/Skoda wat ruimhartiger mee om hadden gegaan. Was een soort actie omdat de Tour hier in Nederland begon. In het weekend dat de tour van start ging stopten ze met de actie.

Mijn dealer heeft ingeschat hoe serieus de interesse was en de auto als voorraadwagen besteld. Paar dagen na het verstrijken van de actie had ik de krabbel op het contract staan en was het dak "geregeld" Maar het was kantje boord.

Er was/is nog zo'n dingetje "Best een beetje limousine-achtig, dit donker getinte Sunset glas van de Octavia Combi Edition Businessline." Staat nog steeds op de WWW. Sunset moet echt apart opgegeven worden tegen betaling van ik meen 180 euro.

De WWW is niet super zorgvuldig. Neemt niet weg dat ik tot op heden erg veel plezier hem met de Octavia:jaja:
 
Bovenaan Onderaan