Verlichting soorten Octavia III

CoesDoes

Forumguru
@Dennis Nijholt uiteraard kan dat, maar standaard zul je bepaalde opties niet hebben die op de EBL wel aanwezig zijn en andersom zal dat ook het geval zijn, uiteindelijk wat mij betreft eigenlijk een zinloze discussie aangezien elke Octavia een topmodel is! ;)
 

Majefloti

Forumguru
@Dennis Nijholt uiteraard kan dat, maar standaard zul je bepaalde opties niet hebben die op de EBL wel aanwezig zijn en andersom zal dat ook het geval zijn, uiteindelijk wat mij betreft eigenlijk een zinloze discussie aangezien elke Octavia een topmodel is! ;)
Uiteindelijk voor iedereen persoonlijk wel vandaar dat ze een Skoda bestellen. Nou vind ik niet de hele reeks van Skoda geslaagd maar dat heeft bijna elk merk wel.
 

Wesly

Senior Member
hu7e4a9a.jpg


Ik zit eraan te denken om zelf Led's te plaatsen als drl in de mistverlichting. Iemand die deze optie kan bekritiseren ?
 

TedVlemmings

Forumguru
Zou het ook niet doen, dan krijg je zo'n speeltuin auto. Al die auto's met nep/niet origineel LED zijn zo herkenbaar
 

Wesly

Senior Member
Nog een vraagje aan de kenners....

Is het wettelijk toegestaan om de chromen reflectorbehuizing in mijn mistlichten en koplampen met Blackchrome te laten behandelen?

Lijkt me wel een leuk effect geven :)
 

Wesly

Senior Member
Hier een overzicht van de gebruikte lampfittingen in de O3 met mistverlichting zonder Xenon.

- H7-12V-55W Gewoon licht voorzijde

- H8-12V-35W Mist licht voorzijde

- H15-12V-55/15W Groot licht / DRL voorzijde

- H12V/21W ????

- W5W-12V5W ????

- PY21W12V ????

- P21W-12V21W ????


WEET IEMAND DEZE AAN TE VULLEN MET NOG WAT JUISTE GEGEVENS?
 

spruit89

Nieuw lid
Thx :) iemand ook een goede vervanger voor h8 mistlampen?
Of een goede webshop waar ik deze allemaal kan vinden?
 

peterbaarlo

Senior Member
Of http://proledlights.nl/

Die kwam ik net tegen en was wel goed duidelijk.

Deze producent maakt overigens lampen met de hoogste lichtopbrengst van dit moment en ook mogelijk in 4300k!:

http://soye.en.alibaba.com/productgrouplist-218457566/LED_Car_Headlight.html

let wel op dat dit 2400 lumen per set van 2 lampen is. 1200 lumen per lamp. dat haal je met een goede nieuwe halogeen lamp ook bijna.

ga je naar xenon dan krijg je 3500 lumen per lamp.

en dan ook niet te vergeten, op de led lamp zit op de lampvoet een kleine ventilator om het zaakje te koelen! :maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan