VAg-com en Citigo, Mii, Up...iemand al bekend met enkele mogelijkheden?

Antera

Donateur
spiegelverwarming is dan met de knop naast de spiegelverstelknop en met de achterruit verwarming te activeren. Het is niet zo dat het er al wel op zit maar niet aan staat. misschien beetje onduidelijk in de post maar kan het niet meer wijzigen
 

Hetzer

Forumguru
ik snap het, ik heb zelf ook al spiegelverwarming, maar het is wel zo gemakkelijk als ze met elkaar aan gaan
 

My1stIbi

Actief lid
ook moet het mogelijk zijn om het dakraam te openen met de AB maar helaas heb ik deze optie wel bij de UP werkend gezien maar helaas niet bij de mii terug kunnen vinden
't Staat niet in de labelfile van de Mii maar ik vermoed dat 't dezelfde bits zijn die voor de Ibiza gelden (in byte 3).
 

Antera

Donateur
zal de volgende keer eens kijken mocht ik de Mii nog eens krijg want het zal wel ergens moeten zijn. ben wel wat aan het proberen geweest maar helaas zonder resultaat. indien er iemand is die weet welke bit hoor ik dit graag
 

adjego

Actief lid
Kan prima! Heel die byte is voor comfort sluiting van dak en ramen. Dat de ramen het dan niet doen ie helaas pech..:D
 
Ik zou graag van mijn Citigo het "Start/Stop" willen deactiveren. In welk byte zit deze instelling?

Gr.
Philip
 
Is het trouwens mogelijk bij de Citigo om de achterlichten samen aan te laten gaan met dagrijverlichting? Dit is bij een Up! Bluemotion nl. wel mogelijk
 
Dank voor jullie reacties.
Ik weet echter nog niet op welk byte het "Start/Stop" te deaciveren is en heb dit tot nu toe op geen enkele site kunnen vinden... Iemand die dit weet?
 

Antera

Donateur
Is het trouwens mogelijk bij de Citigo om de achterlichten samen aan te laten gaan met dagrijverlichting? Dit is bij een Up! Bluemotion nl. wel mogelijk

Dat is mogelijk idd. Start stop is niet uit te zetten alleen door het stekkertje van je accu pool los te klikken
 
Bovenaan Onderaan