Tip: dakdragers van de Aldi/Lidl

Rick

Senior Member
Denk het ook wel ja. Vorige keer zat er maar een maand tussen, dus kan nooit lang meer duren :-)
 

EdK

Forumguru
Binnenkort staan ze wel weer te koop hoor, de wintersportvakantie begint weer dus de skibox moet het dak weer op bij velen.
 

RoelF

Forumguru
Sodeju!

Ik om 8.40 bij de Lidl om de hoek. Zie ik net iemand een setje dakdragers afrekenen bij de kassa. Ik loop door naar het rek... leeg! Snel door naar de andere vestiging verderop. Heb ik gelukkig zelf de laatste! :dankje:
Had ik dat nog even onderschat...
 

Joske

Forumguru
tja..

als er natuurlijk maar 2 setjes geleverd worden per vestiging.. heb je snel de "laatste" vast natuurlijk :D
 

mvneerbos

Senior Member
Ai, lees dit nu pas dus die zullen vanmiddag na het werk allemaal al wel weg zijn... :arghh::wavecry:
Hopelijk in mijn kleine Brabantse dorpje dat ze ze nog wel hebben
 

hpolie

Senior Member
Ik ben nu net geweest in in mijn kleine dorpje van 25000 inwoners hadden ze hem niet eens binnen gekregen, de nep LID, Daar kan ik echt heel boos over worden met dingen adverteren en dan niet kunnen verkopen, dat is klant misleidend en zeer onvriendelijk. Tot zelfs klanten weg jagen van je bedrijf zoals ik bij voorbeeld. :mad:
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
typische hardcore-discount-foefjes zijn het.. A l d i kan daar mee in het rijtje gezet worden, herinner me nog de good old days dat er een halfuur voor opening 25 man op de parking stond voor een pc aan zeer lage prijs. Binnenstormen en tot de vaststelling komen dat er maar 3 exemplaren staan. :thumbsdown:


ohja, editje: dat soort pc's kwam meestal wel geregeld binnen voor reparatie bij mij ook ;), ik steek er liever zelf eentje in elkaar dan een M-edion te willen kopen :D
 
Laatst bewerkt:

hpolie

Senior Member
typische hardcore-discount-foefjes zijn het.. A l d i kan daar mee in het rijtje gezet worden, herinner me nog de good old days dat er een halfuur voor opening 25 man op de parking stond voor een pc aan zeer lage prijs. Binnenstormen en tot de vaststelling komen dat er maar 3 exemplaren staan. :thumbsdown:

Ik heb zelf ruim 7 jaar een Computerzaak gehad in Rotterdam en je wil niet weten hoeveel klanten daar ik daar door kreeg vanwege die misleidende reclame. Maar ook dat gemopper aan moest horen dat de concurrenten zogenaamd goedkoper waren. Dus vandaar dat ik zo bloedhekel aan dat soort zaken heb gekregen. Dus vandaag toch maar eindelijk er op af gegaan en ja daar sta je dan weer met lege handen. brrrrrrrrrrrrrrr
 

Joske

Forumguru
@hpolie : mijn edit gelezen van mijn vorige post? ;)

je zal vast toch ook menig M-edion-misbaksel binnen gekregen hebben voor reparatie?
 

Joske

Forumguru
yup :jaja:

en de meest banale zaken gingen spontaan kapot, dingen die bij andere pc's achter 10 jaar nog niet kapot gaan.. dan denk ik aan de voeding of tot zelfs geheugenlatten die corrupt waren. Bij eentje lag de processor er zelfs gewoon los in :D. Tja, bij mij komt er nooit of ter nooit een M-edion in en ik weet wel waarom! :jaja:
 

mvneerbos

Senior Member
Yes!! Ze waren er nog, zelfs nog 3 in totaal (waarvan er 1 half uit de verpakking lag, dat wel).
Dus nu een setje in de schuur liggen, altijd makkelijk!
 

Rick

Senior Member
Toen ik hem kocht waren er een paar dagen na de start van de aanbieding ook nog genoeg. Gewoon even naar de lidl een dorp verderop zou ik zeggen.
 

Desperado

Forumguru
Hier ook genoeg, maar ik hoef ze niet hebben.
Mijn pa heeft trouwens al jaren een Medion pc en nooit problemen ermee gehad.
 

hpolie

Senior Member
Je Pa heeft goed geluk gehad, en zo zijn er nog velen die dat hebben. Maar als ik praat over de jaren 1991 tm 1998 toen was het heel normaal dat er omstreeks 30% niet goed was en als je daar dus bij zat had je ook werkelijk pech. Daar de reparatie bij hun toen ook al op het zelfde niveau stond als de verkoop. Dus zonder geluk vaart niemand wel, maar mij daar niet gezien om die ellende te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan