Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
Mijn Ebay vrienden in China toch maar even een mail gestuurd over die afgebroken klem van één van de houders. Meteen reactie met duizend maal excuses en we sturen een nieuwe exemplaar op met reserve klemmetjes.
Even afwachten dus of het een miskoop blijkt te zijn, wellicht een vals start. :pieker:

Plastic voelt wat goedkoop aan, maar systeem werkt perfect en ziet er erg strak uit.....:jaja:

IMAG1242.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Deze week maar liefst ruim 1600 kilometers onder de bandjes door laten roffelen en ben hard op weg naar de eerste 10.000 KM.
Wat een fantastisch reis auto is het toch, ik ben een gelukkig mens! :yeehaa:

IMAG1349.jpg
 

Tuulster

Forumguru
:D Nee, voor veel wel hoor maar deze was toen ik de auto afgeleverd kreeg nog niet via de China Express te koop.....:pardon:Maar ik wilde hem er wel meteen in. Dus dan maar Oem.....

Inmiddels wellicht wel in het assortiment van onze Chinese vrienden?!
 

barthoefs

Senior Member
:D Nee, voor veel wel hoor maar deze was toen ik de auto afgeleverd kreeg nog niet via de China Express te koop.....:pardon:Maar ik wilde hem er wel meteen in. Dus dan maar Oem.....

Inmiddels wellicht wel in het assortiment van onze Chinese vrienden?!
Zal er is moeten naar zoeken. Vroeger had ik een Duitse site die allerlei koffer matten etc maakte maar die bestaat blijkbaar niet meer. Vind 100 euro wel meer dan goed geteld voor een mat...
 

Tuulster

Forumguru
Zeker weten!

0 problemen, los van regulier onderhoud, met beide Alfa's! Het is dat de 159 mij te klein was anders had ik toen een Jtd Ti gehad.....
 

Brightstar1981

Forumguru
@ Tuulster..
Zijn die ledlampjes gemakkelijk zelf te plaatsen of laat ik dit best doen bij mijn dealer..?
Zo technisch ben ik nou eenmaal niet aangelegd.:bloos:
Allé gewoon lampjes vervangen bij mijn Seat nu lukte wel maar weet niet of het moeilijk is bij een superb.
 

Tuulster

Forumguru
@ Tuulster..
Zijn die ledlampjes gemakkelijk zelf te plaatsen of laat ik dit best doen bij mijn dealer..?
Zo technisch ben ik nou eenmaal niet aangelegd.:bloos:
Allé gewoon lampjes vervangen bij mijn Seat nu lukte wel maar weet niet of het moeilijk is bij een superb.
@Brightstar1981 ; als je die laatste bedoeld die ik bij Superskoda heb besteld wel ja, dit is gewoon de bestaand module er voorzichtig uit klikken, stekkertjes om en terug klikken. Zou niet moeilijk moeten zijn...... Als ik ze binnen heb hoor je meer :jaja:
 
Bovenaan Onderaan