Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
@3deskoda? de module van het dashboard kastje heb ik er uit gehaald en open gemaakt. Daar heb ik het lampje van vervangen voor led en weer terug gezet. Gewoon voorzichtig met een vittingschroevendraaier open maken. Kan weinig gebeuren hoor.

In de portieren zitten inderdaad de SuperSkoda modules. Deze dimmen standaard al niet mee hoor.
 

3deskoda?

Senior Member
@3deskoda? de module van het dashboard kastje heb ik er uit gehaald en open gemaakt. Daar heb ik het lampje van vervangen voor led en weer terug gezet. Gewoon voorzichtig met een vittingschroevendraaier open maken. Kan weinig gebeuren hoor.

In de portieren zitten inderdaad de SuperSkoda modules. Deze dimmen standaard al niet mee hoor.
Ik dacht dat je ook de interieurvelichting verving ? Bedoelde eigenlijk of die nu nog dimbaar is.
 

Tuulster

Forumguru
In het interieur heb ik als optie het Led pakket genomen. Hier was alles dus al standaard led en dimbaar.....:jaja:
 

Joske

Forumguru
oei @Tuulster :(

mss (zoals bij veel afgeleverde wagens) wat nipt afgevuld geweest? Of heeft de dealer reeds bijgevuld voor aflevering?

Wat zegt de peilstok?
 
Bovenaan Onderaan