Skoda Karoq

Captain Hook

Forumguru
Wel apart dat VAG/Skoda zelfs meer dieselblokken aanbiedt dan benzine. Terwijl de tendens qua diesel toch wel tanende is... (Volvo anyone?) :pieker:
 

Hetzer

Forumguru
170518_the_SKODA_KAROQ_world_premiere_Stockholm_03-1920x1280.jpg


170518_the_SKODA_KAROQ_world_premiere_Stockholm_05-1920x1280.jpg


DSC_4805-1920x1281.jpg


DSC_4834-1920x1281.jpg
 

ertromp

Forumguru
Wel apart dat VAG/Skoda zelfs meer dieselblokken aanbiedt dan benzine. Terwijl de tendens qua diesel toch wel tanende is... (Volvo anyone?) :pieker:
Nee hoor er ligt nog een hoop op voorraaf of komt terug uit de VS :deuk:

...
..

..

.
.
Vreemd inderdaad. Hadden ze maar gelijk hybride gelanceerd
 

BramBam

Forumguru
Ik vind die sportstoelen wel heel gaaf, hadden ze die maar als optie gehad in de Kodiaq, heel jammer...

Voordeel van deze sportstoelen is dat ze wel een verstelbare hoofdsteun hebben. Die hebben de "schaal"-stoelen in de Kodiaq niet.

In ieder geval weer een auto erbij voor op mijn shortlist voor begin volgend jaar.
 

leon-cupra

Forumguru
Ziet er goed uit. Alhoewel, moest ik het budget hebben voor een nieuwe Karoq, zou ik toch zien voor een recente tweedehandse kodiaq. Kodiaq heeft toch wel een interieur dat er veel luxueuzer uitzien. En laat dat nu hetgeen zijn waar je als bestuurder continue naar kijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Wat mij opvalt: heeft die middelste zitting van t varioflex systeem geen 3 punts gordel? Of waar hebben ze die verstopt?
Kijk maar eens hoe het bij de RoomsteR en de Yeti nu al zit !!
Is gewoon drie punts hoor met de Gordel vanuit het dak....
 

Tuulster

Forumguru
Hopelijk is het digitale dashboard ook onderdeel van de Facelift van de Superb in 2018. :jaja::pardon:

Voorzichtig namelijk eens geïnformeerd naar de uitstoot en energielabels van de Karoq maar die gaan naar alle waarschijnlijkheid niet beter worden dan de Ateca en dat betekent dat deze auto in de lease helaas aan mij voorbij gaat...... :D

K#t labels en co2 normen! Karoq kan niet en Superb, die groter en duurder is wel......:sterretjes:
 

leon-cupra

Forumguru
Hopelijk is het digitale dashboard ook onderdeel van de Facelift van de Superb in 2018. :jaja::pardon:

Voorzichtig namelijk eens geïnformeerd naar de uitstoot en energielabels van de Karoq maar die gaan naar alle waarschijnlijkheid niet beter worden dan de Ateca en dat betekent dat deze auto in de lease helaas aan mij voorbij gaat...... :D

K#t labels en co2 normen! Karoq kan niet en Superb, die groter en duurder is wel......:sterretjes:
hier ook hetzelfde. Wagens worden gekozen op basis van de uitstoot. Dienen onder de 105gr uit te stoten. Anders is het dik bijbetalen.
 

Tuulster

Forumguru
hier ook hetzelfde. Wagens worden gekozen op basis van de uitstoot. Dienen onder de 105gr uit te stoten. Anders is het dik bijbetalen.
Yep......... beperkt de keuze behoorlijk helaas......:cry: bij ons is het niet alleen uitstoot maar ook nog eens A of B label :mad:

De label waanzin van Nederland zorgt er voor dat ik geen Karoq kan leasen maar een directeur bij ons wel in een Cayenne Hybrid kan rijden..... :bloos: :nono:
 

leon-cupra

Forumguru
Yep......... beperkt de keuze behoorlijk helaas......:cry: bij ons is het niet alleen uitstoot maar ook nog eens A of B label :mad:

De label waanzin van Nederland zorgt er voor dat ik geen Karoq kan leasen maar een directeur bij ons wel in een Cayenne Hybrid kan rijden..... :bloos: :nono:
dringend directeur worden hé ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Barrokok

Actief lid
De Kodiaq viel net buiten mijn lease budget i.c.m. met mijn gewenste opties. Deze kon wel eens beter uitkomen. Ik moet binnenkort een nieuwe leaseauto uitkiezen, is er al enig zicht wanneer je deze op z'n vroegst bij de dealer kan wegrijden met een nieuwe Karoq?
 
Bovenaan Onderaan