Skoda Karoq

Tuulster

Forumguru
:thumbsup: @OscarPetersen , je bent me net voor :D

Autogefühl is altijd erg snel met goede en lange filmpjes van nieuwe introducties. En persoonlijk houd ik erg van e zelfspot van Thomas in deze filmpjes. Een duitser met droge humor is een leuke bijkomstigheid! ;)
 

ertromp

Forumguru
De afwerking en dan bedoel ik de randen van het digitale dashboard vind ik tegenvallen
Dan is het in VW net allemaal wat frivoler

Karoq:
skoda-karoq-2017-416.jpg

VW:
maxresdefault.jpg

Hopelijk straks ook de Karoq zo'n chroomrandje en wat meer diepte vlakken in het plastic
 

OscarPetersen

Senior Member
Het enige wat ik handig vind aan het digitale dashboard is dat je in het midden de kaart van het navigatiesysteem kunt projecteren. Het huidige dashboard in de Kodiaq geeft naar mijn menig toch wel voldoende informatie weer. Een kennis van mij heeft het digitale dashboard in de nieuwe tiguan en vertelde mij dat indien hij nog eens moest kiezen hij het gewone analoge dashboard gekozen zou hebben. Hij heeft het een keer ingesteld en daarna zo gelaten. Uiteindelijk was het maar "spielerei", zo vond hij. Maar het is natuurlijk ieders eigen keuze.
 

Tuulster

Forumguru
De afwerking en dan bedoel ik de randen van het digitale dashboard vind ik tegenvallen
Dan is het in VW net allemaal wat frivoler

Karoq:
Bekijk bijlage 59368

VW:
Bekijk bijlage 59367

Hopelijk straks ook de Karoq zo'n chroomrandje en wat meer diepte vlakken in het plastic
Het is en blijft een Skoda he...... :D
Ik vind het juist weer strak zonder poespas, daarom voel ik me thuis in een Skoda.... geen Poespas!:deuk:
 

Falcon

Donateur
Oei zeer nice dit. Ik hoop echt dat ze de prijs onder de 30k weten te houden voor een model met DSG. We wachten het mooi even af :)
 

tha a

Senior Member
Wat mij opvalt: heeft die middelste zitting van t varioflex systeem geen 3 punts gordel? Of waar hebben ze die verstopt?
 

Fmoon

Forumguru
Ik vind deze Karoq dan weer echt stukken beter dan de Kodiaq (wellicht leeftijdsgroep waar ik in zit). Leuk dat iedereen anders tegen een auto aankijkt.
 
Bovenaan Onderaan