Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

Danny

Senior Member
Ooeee spannend! Onze MC is gebouwd!
Hopen dat ie deze week nog in Leusden binnenkomt, en ergens eind volgende week afleveren.
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Goedemiddag daar ben ik weer.
Misschien een domme vraag maar toen ik onze MC bestelde kon ik niet echt kiezen uit stoel verwarming.
Maar zit deze erop of bij een bepaalde optie krijg je die erbij.

Ik vraag dit om als je op de site een monte carlo samen stelt staat er wat je kan verwachte en er staat dan stoel verwarming.
En ben een monte carlo op mp tegen gekomen die had ook stoel verwarming.
Maar weet eigenlijk niet hoe hij daar aankomt.

Iemamd enige idee hoe en wat
 

Dennis78

Forumguru
Geen idee, weet dat er een beperkt optie pakket beschikbaar is voor de MC. Of daar stoelverwarming op zit?? In NL wordt helaas maar een beperkte oplage met beperkte optie keuze aangeboden terwijl hij in de rest van europe gewoon op de prijslijst met volle optie keuze beschikbaar is.
 

Danny

Senior Member
@TjokkePrii hij loopt inderdaad goed door, ondertussen is ie in Leusden binnen. Misschien morgen en anders maandag bij de dealert binnen! Hopen op afleveren aanstaande woensdag..
 

TjokkePrii

Nieuw lid
Wel fijn ook dat je zo op de hoogte wordt gehouden. Ik heb al twee keer gevraagd of ze iets kunnen zeggen over de levertijd, waarna ze zeggen dat ze zouden kijken en vervolgens hoor ik niks meer..
 

Danny

Senior Member
@TjokkePrii ik speel een beetje vals, zit wat dichter bij het vuur dan een "normale" klant. Helaas vandaag nog geen auto binnen. Wordt definitief maandag. Vrouwlief kan ook niet meer wachten.
 

Fabia 123

Forumguru
Wel fijn ook dat je zo op de hoogte wordt gehouden. Ik heb al twee keer gevraagd of ze iets kunnen zeggen over de levertijd, waarna ze zeggen dat ze zouden kijken en vervolgens hoor ik niks meer..
De stoomboot met de MC zien ze nog niet,
maakt de verrassing alleen maar groter.
 

Danny

Senior Member
Jeeeh! Auto is eind van de ochtend aangekomen!
Woensdag middag wordt het weer een stuk mooier op de weg :yeehaa:

Donderdag ochtend dan voor vrouwlief maar een klein cadeautje ophalen in België,
helaas is de Monte Carlo accessoire lijn in Nederland niet leverbaar...
Voor mezelf ook de Monte Carlo sokken maar gekocht :maakmegek:
 

Bijlagen

  • 24311_Big.jpg
    24311_Big.jpg
    6,1 KB · Weergaven: 34
  • 24056_Big.jpg
    24056_Big.jpg
    4,8 KB · Weergaven: 31

Fabia 123

Forumguru
Heel mooi al zit er geen stoelverwarming in met die mooie sokken is het vast lekker warm. En in die tas kan vanalles mee uit Belgie om het nog warmer te hebben.
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Wij kregen vorige week te horen dat onze MC HB deze week werk gebouwt.
En ze bellende ons dan zodra de dealer bericht kreeg dat de wagen deze kant op kwam en dan ook meteen een aflever datum zou in plannen.
Ze gokte op week 48
 

Danny

Senior Member
@Dennis78

Zal vooral regio Rotterdam-charlois / Rhoon / Barendrecht zijn in dat geval bestuurd door vrouwlief.. ik mag er alleen mee rijden als er getankt moet worden..
 
Laatst bewerkt:

Dennis78

Forumguru
@Dennis78

Zal vooral regio Rotterdam-charlois / Rhoon / Barendrecht zijn in datotaal geval bestuurd Door vrouwlief.. ik mag er alleen mee rijden als er getankt moet worden..

Dan is de kans best groot. Woon in Spijk en werk in Vlaardingen. Maar het Zweedse warenhuis in Barendrecht word ook best regelmatig bezocht :D
 
Bovenaan Onderaan