Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

TjokkePrii

Nieuw lid
Hallo !

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Conrad en nieuw op dit forum. Nog niks gepost maar wel het een ander gelezen. Twee weken geleden heb ik ook een Fabia MC besteld, in het blauw. Volgens mij ook levering in week 43 of 44. :D
 

Hetzer

Forumguru
in rally green

918192_537684533067603_1509843985_n.jpg
 

Hetzer

Forumguru
In die groene ?
Zit een platic hoes over, en de achter stoelen hebben meer rood dan de voorstoelen
En alle F-3 Mc''s hebben het zelfde interieur

nv7bdk.jpg


IMG
 
Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Wat een leuk speels interieur! Heb ik bij Rijnwoud niet eens naar gekeken eigenlijk. Nou kwam ik ook niet voor een Fabia, maar toch viel hij wel op.
 

Danny

Senior Member
Is er eigenlijk al iemand die de rode middenconsole besteld heeft? In Nederland is deze officieel niet leverbaar, maar het onderdeel is wel bestelbaar zag ik in etka..
 

aapje63

Nieuw lid
Ik had het zwart ook mooier gevonden daarom ben ik afgehaakt.. Ben al een ouwe lul van 53... Maar ieder zijn stijl

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
 

B.Stuurder

Forumguru
Bij Skoda Van BEYNUM in Gouda staan 3 stuks MC voor de deur. Race green, vuilniszak grijs en rood. Mooi! Die groene zeker ook, naar die is al verkocht. De rode is een optie op en de grijze is nog beschikbaar.
In tegenstelling tot mijn verwachting is die grijze ook erg gaaf in het echt. Net een kleine RS:)
 
Bovenaan Onderaan