Sitechris: Megane is weg, lang leve de Seat Leon Cupra

sitechris

Donateur
Ga eens kijken wat de verschillen qua prijzen zijn tussen Milltek en Akrapovich. Zeg heel eerlijk dat ik over mijn Millteks altijd erg tevreden ben geweest. De DSG aanpassing wil ik sowieso wel laten doen.
 

Mk4

Senior Member
Helaas voor een Skoda erg slecht te vinden de prijzen ervan. Doe/deed je vanaf turbo of catback?
 

Falcon

Donateur
Nice Chris! De nodige VCDS aanpassingen laat je nog doen neem ik aan?

Tip...Ik ben erg content met dat mijn dagrijverlichting (buitenste Led-ring) mee knippert met de knipperlichten, krijg er leuke opmerkingen over :)
 

Mk4

Senior Member
@Mk4 misschien omdat er ook nog geen zijn ? Voor het ogenblik enkel Fox, BullX en nog een Italiaans merk.
Inmiddels offerte voor catback van Milltek binnen. De merken die je benoemd kloppen. Wil alleen voor de 3" gaan. Maar dat word mogelijk een ritje Duitsland voor HG of de Milltek in nederland, montage laat ik graag door het bedrijf zelf doen.

Ontopic maar weer :-)

Ben benieuwd wat het gaat worden!
 

Mk4

Senior Member
Even een kopie van de mail:

Hiervoor kunnen wij een 3" catback systeem leveren van Milltek. Deze is te krijgen in de resonated versie, of de non-resonated versie. Voor een dieper geluid, maar niet té luid, kan je beter de resonated variant nemen.

Prijs voor resonated komt op €1359,77 incl. BTW en de prijs voor non-resonated komt op €1029,52 incl. BTW



Naar mijn idee een redelijk bedrijf als ik fe site bekijk, mailen zelfs op Zondag!
 

plaza

Forumguru
Hele mooie auto , Chris , zal hem vast en zeker nog wel een keer zien , veel plezier ermee ....:)
 

sitechris

Donateur
xg2m8.jpg


x10g3o.jpg


iwrsk3.jpg


eb3bkl.jpg


15x1xmc.jpg


2s0aq.jpg


xop34n.jpg


28i718z.jpg


6szams.jpg
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
Twee standen. In de meest sportieve stand is hrt mogelijk dat 100% van vermogen naar 1 wiel wordt doorbelast.
 
Bovenaan Onderaan