Sitechris: Megane is weg, lang leve de Seat Leon Cupra

Vanenkelen

Forumguru
Mooi avontuurlijk beschreven, man 300 km/u ik zit bij snelheden tegen de 200 al met kletsnatte handen en rug achter het stuur.... Brrrr!

Bedoel onderstaande vraag absoluut niet flauw of denigrerend, ben gewoon oprecht benieuwd.

Is die 301 op de gps of op de snelheidsmeter gemeten?
 

CDK

Forumguru
@sitechris, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja dat je daar de handen vol aan gehad hebt ;) Ik verwacht een verschil met de werkelijke snelheid tussen 7 en 10km/h Bloedsnel is het sowieso :) Maar wat maakt het uit, het gevoel / de kick krijg je van die '3 0 1' op je digitale display :jaja:
 

Rallye

Forumguru
Mooi verhaal! Gezien je opmerking over de remmen: je hebt dus niet het Performance Pack (waarvan ik de velgen dan overigens weer lelijk vind) met de Brembo's?
 

s-line

Forumguru
Respect hoor 301 km/h in een Seat leon!
Ik zou het niet durven, en je moet er verder ook niet te veel bij nadenken. Maandag avond is een bekende van mij (autohandelaar uit Aalsmeer) omgekomen met een ritje op de autobahn met zijn vriend in hun ferrari! Ook met zeer hoge snelheid!:cry:
 

Bijlagen

  • 31333__schermafbeelding-2015-11-10-om-18-09-22.png
    31333__schermafbeelding-2015-11-10-om-18-09-22.png
    664,8 KB · Weergaven: 38

Noord26

Forumguru
Geniet er van @sitechris ! Topkar! Zeker in deze kleur.

Het moge duidelijk zijn dat mijn mijlpaal de 200 mijl per uur nog (steeds) is.. De 300km/h was overigens op 2 wielen. ;)

Nooit gedacht dat de stap van 300km/h naar 200mp/h een dergelijke uitdaging zou vormen.
 

sitechris

Donateur
Respect hoor 301 km/h in een Seat leon!
Ik zou het niet durven, en je moet er verder ook niet te veel bij nadenken. Maandag avond is een bekende van mij (autohandelaar uit Aalsmeer) omgekomen met een ritje op de autobahn met zijn vriend in hun ferrari! Ook met zeer hoge snelheid!:cry:

Ik heb het idd ook gelezen. Hard rijden is zeker niet zonder gevaar. Zeker ook als ik lees dat het niet droog was, dan wordt het nog riskanter.
 
Bovenaan Onderaan