Service interval resetten van Fabia model 2011 1.2 diesel

Joske

Forumguru
Variabel ga je niet zelf kunnen doen, dit zou ook wel met een VCDS of VCP kabel moeten lukken volgens mij of bij de dealer aan de VAS-kast.

Maar via knopjes hier drukken, daar draaien, de radio op Holland 1 zetten en ondertussen de aanjager op maximum zetten zal niet helpen om het variabel te zetten... ;)

Omgekeerd dan weer wel, van variabel naar vast kan je wel zelf.
 

frits183

Forumguru
Josje
Ik heb eens een Chrysler gehad, daar ging het wel zo :jaja: de meest vreemde handelingen om het een en ander in te stellen.

Maar bedankt.
 

Kogamyata

Senior Member
Variabel ga je niet zelf kunnen doen, dit zou ook wel met een VCDS of VCP kabel moeten lukken volgens mij of bij de dealer aan de VAS-kast.

Maar via knopjes hier drukken, daar draaien, de radio op Holland 1 zetten en ondertussen de aanjager op maximum zetten zal niet helpen om het variabel te zetten... ;)

Omgekeerd dan weer wel, van variabel naar vast kan je wel zelf.
 

Kogamyata

Senior Member
@Joske Het is Nederland hoor. Holland als land bestaat niet. Als je vanuit België naar "ons"land gaat staat er bij de grens duidelijk Nederland. Vermoedelijk bedoel je ook Nederland 1.
 

Kogamyata

Senior Member
@EdK. Enneh die N waar staat die ook al weer voor? @Joske, immers in jouw zegel staat zelfs Belgium en da's ook geen Vlaanderen of eh Wallonie é. Vroeger waren we gezamenlijk toch "De Nederlanden" oftewel The Netherlands in 't Engels. Nietwaar?
Groeten,
Joop.
 
Bovenaan Onderaan