RS 230 (hoe maak je hem luider?)

philippe bakker

Forumguru
En van binnen ? Want bij mij in sport is het geluid dan heel luid. Radio spelen heeft dan geen zin meer. En wat er buiten te horen is daar lig ik niet wakker van het is gene cabrio.
 

Fmoon

Forumguru
Het is van binnen een genot nu. Uitlaat klinkt echt zials dat jij je gaspendaal gebruikt. Ik was in beginsel bang voor ongewenste geluiden binnen maar dat was onnodige angst :-).
 

philippe bakker

Forumguru
Ik heb tegen een 535 D gereden en toen hij op max reed ( 250) heb ik ingehouden en had ik 2 autolengten gepakt. Ik kon nog sneller maar hij niet
 

B.Stuurder

Forumguru
Dit dus:
upload_2016-10-7_17-4-17.jpeg

En voor @philippe bakker :

images


:deuk:
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb tegen een 535 D gereden en toen hij op max reed ( 250) heb ik ingehouden en had ik 2 autolengten gepakt. Ik kon nog sneller maar hij niet

Gewicht en koppel: 335D 1655 kg, 580 nm, 282pk, 7,87kg/pk; 535D 1800 kg(!) 630 nm, 309 pk, 7,81 kg/pk
In principe zou het om het even moeten zijn....
 

B.Stuurder

Forumguru
Hoe gaat dat trouwens met je blauwe gevaar zijn B. Stuurder?

Heb je de eerste foto's niet gezien? Zwarte grille, dakrails en spiegelkappen zijn gemonteerd, remklauwen zijn rood. Vandaag begreep ik zijn de velgen en banden binnen, de zwarte logo's zijn in voorbereiding, ik wacht nog op de tekeningen van het design van het interieur van de leer inbouw firma, die ik goed moet keuren en dan kan het leer ongeveer twee weken nadien worden ingebouwd. En de ramen moeten nog getint worden. En bezig om LED via de dealer laten monteren in alle buitenverlichting. Binnen doe ik zelf denk ik.
En ik moet nog een ei leggen over de dubbele (sier)uitlaat. Ik wil dit toch eventueel via de LM doen, in geval ik schade krijg, zijn de accessoires (sierstukken) ook verzekerd.

http://www.skodaforum.nl/forum/i/blauwe-haai.31053/page-2#post-652288
 

B.Stuurder

Forumguru
Nee, dat zijn de standaard 17" waarop de auto geleverd wordt.
Dit zijn de velgen die er op komen: BBS SV Titanium Matt, 8,5J x 19

upload_2016-10-7_17-33-51.jpeg

En dan krijg je dit effect (andere velg, zelfde kleuren)

11249867_1635360170037984_1944038914_n.jpg
 
Bovenaan Onderaan