Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

fiestaman

Forumguru
@s-line, deze miste ik nog in men topic, een echte mopjes-man...:pieker:

Had de velg ervoor gezet, met zwarte achtergrond voor andere velg te camoufleren, ff ter verduidelijking voor degene die anders nog een "leuk" mopje maken ;):jaja:
 

s-line

Forumguru
Oh sorry, ik dacht echt dat je je remklauwen eraf had gehaald!
Knap gedaan hoor, je had mij goed gefopt.:maakmegek:
Zeker voor een Belg.;)
 

fille1210

Actief lid
Gaat knap zijn met de Porsche velgen wat komt erop van banden ? Foto's op het eerste blad komen me bekend voor getrokken bij Yves bandencentrale ???
 

fiestaman

Forumguru
Inderdaad, bij den Yves Crauwels. Bandjes zullen 225/35/19 worden, ben er alleen nog niet uit welk merk. Heb vroeger steeds toyo gereden en was wel ok.
 

fiestaman

Forumguru
Vorige week dan weer OEM porsche centercaps gaan kopen.

859WOK.jpg


0IMV6C.jpg


S3vAWZ.jpg


Velgen mogen eventueel de deur uit, dus bij interesse just ask.
 

fiestaman

Forumguru
waarom doe je ze weer weg? welke maat?
Maat is 19" 8,5 breed en ET 48 in 5x112, perfecte waardes voor onder een skoda :jaja:

De verlaging houdt me een beetje tegen. Te laag is niet ok, te hoog zal niet mooi zijn enz... Drempels waar je met moeite overkan.
Weer laten keuren hier, zo een dingen dus.
Aan de andere kant, sja , rij ik wel graag in een mooie wagen :)
 

fiestaman

Forumguru
Ze staan op nog geen enkele site te koop. Ik zie wel in de loop van... En dan zien we wel.
Nergens haast bij trouwens ;)

Dacht dat et48 goed was, loop je zeker niet aan. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Maar ET 48 is toch bijna perfect want ET 47 is toch de standaard ET waarde zie link, nou snap ik ook wel dat als je een afwijkende velgbreedte gebruikt dat de ET waarde ook afwijkt Maar als bij 19" 8,5J normaal is dan zorgt ET48 toch voor een afwijking van 1mm naar buiten tov ET47
naar binnen ipv naar buiten ;)
 
Bovenaan Onderaan