Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

peterrapid

Forumguru
Venti-R all the way maar in dit topic heb ik dit nogmaals herhaald en als ik me goed herinner kwam bij al jou keuzes de Venti-R ook al in het lijstje maar het is geen goedkope velg natuurlijk
 

fiestaman

Forumguru
Venti-R all the way maar in dit topic heb ik dit nogmaals herhaald en als ik me goed herinner kwam bij al jou keuzes de Venti-R ook al in het lijstje maar het is geen goedkope velg natuurlijk
Inderdaad, deze kwam in mijn keuze terug.
De prijs van een 20" s-line is dezelfde als een 19" venti-r ... Niet goedkoop dus :cry:
Daarom ben ik toch nog steeds aan het rond zien om mss een koopje te kunnen vinden, heb ook tijd dus we zien wel.
De s-line tonen groot, en zijn denk ik klassevoller, maar zal ze eerst op de wagen moeten zien, irl.
Venti-r irl op de auto zien zal niet mogelijk zijn denk ik, deze heeft niemand liggen.

En dan komt het onderdeel verlagen nog aan de beurt, eibach -3cm( genoeg niet genoeg samen met 225/30/20) al dan niet schroefkit... :sterretjes:
Ik heb nog stof om na te denken.
 

fiestaman

Forumguru
@Corné de Kluijver ... ;)

2e4fepg.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Sinds gisteren ben ik wederom trotse vader geworden van een stoere zoon, STAN!

Daar ik wist dat we terug in verwachting waren, heb ik de velgen verkocht en beslist de auto standaard te laten.
Gedaan met dat verlagen, gezaag & geklaag om ergens te geraken, keuring enz...

Maar... ik heb me een oldtimer gekocht om dit enigszins te compenseren :)
Het is een Volkswagen golf mk1 cabrio uit 1987 geworden. Een cruise autootje!
 
Bovenaan Onderaan