Op zoek naar een S2 Combi (benzine)

andrehj

Forumguru
Voor elektrisch inklappen moet je óf de knop van de spiegelverstelling op "inklappen" zetten, óf de sluiten-knop op de AB lang ingedrukt houden (mits de ramen dicht zijn). Bij gewoon op de sluiten-knop drukken gebeurt er met de spiegels niets.
 

Pivo

Forumguru
Ok, dus het zit er wel sowieso op? Leek me ook wel voor de hand liggen bij de meest uitgebreide variant!
 

andrehj

Forumguru
Dat kun je dus zelf zien of testen. Mijn S2 (voorzien van diverse zaken die in NL niet standaard of niet leverbaar waren) is geen NL model, dus zekerheid kan ik je niet geven.
 

Noord26

Forumguru
Spuiten van dak en achterbumper, 12 maanden garantie, excl inruil €15.000,-? Als er elke 1500km een liter olie bij moet: dat het ook onder de garantie valt.
 

Pivo

Forumguru
Ik heb me vergist trouwens, incl. 6 maand garantie plus afleverkosten was 'ie 16.235. Nu dus voor 15.740 incl. 12 maand garantie plus afleverkosten en spuitwerk. Naar 15.000 is denk ik te ambitieus, maar 15.500 moet lukken.
 

0ri0n88

Forumguru
Jij heb erin gereden hem gevoeld en gezien.
Dus als jij de auto het waard vind moet je er ook niet aan twijfelen. 12 maanden garantie is wel netjes denk ik zo.
 

Cordoba

Forumguru
Het gebeurt nog al eens dat auto's verkocht worden als een duurdere uitvoering, alleen iemand die goed op de hoogte is van wat bij welke uitvoering hoort zal dit opvallen, de rest merkt het niet. Zo'n duurdere uitvoering heeft echter wel een hogere prijs (ook 2e hands) dan een goedkopere uitvoering waar die extra's later zijn toegevoegd. Het is vreemd, maar zo werkt de markt nu eenmaal.
 

Pivo

Forumguru
Auto gekocht! :D:cheer:

Kreeg vanochtend de onderhoudshistorie van Smeeing, maar dat was slechts een zeer beknopt overzicht van de leasemaatschappij. Vervolgens heb ik zelf de dealers gebeld die in het boekje stonden. Blijkt dat er bij ca. 52.000km (mei 2013) onder garantie bij de dealer de DSG, waterpomp, ketting en kettingspanner zijn vervangen:dankje: Geen garantie natuurlijk voor een probleemloze wagen, maar meer garantie dan dit krijg je ook niet. Leuke was dat Smeeing dit blijkbaar niet wist. Aan het eind van het overzichtje van de leasemaatschappij stond nog een keer 'olie' tussen twee intervallen dus toen heb ik nog wat van de prijs afgepraat. Of 'ie nu olie verbruikt moet gewoon blijken.

De auto nu gekocht voor €15.240 zonder inruil met 12 maand garantie, beurt volgens schema en het spuiten van dak, bumper en spiegelkap en een lakstift.

Vast niet het onderste uit de kan maar ik ben wel tevreden! Heb nu een bod van 1100 op de C5 en dat zetten we dan maar vast op zij voor een eventuele revisie buiten de garantie :tongue:
 
Laatst bewerkt:

SkodaFabiarijder

Actief lid
Gefeliciteerd! Veel plezierige kilometers toegewenst!

Vergeet vooral geen foto's te posten, de link is (uiteraard want verkocht) niet meer beschikbaar.
 
Bovenaan Onderaan