Ook maar even voorstellen als potentieel nieuwe skoda rijder

Oenoud

Forumguru
@kansberg Dat mag jij mij tegen die tijd wel eens uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.

Er zijn volgens mij nog wel meer leuke functies voor de columbus.
Ook het dvd vrij schakelen is een leuke optie volgens mij.
 

Taffy

Forumguru
@kansberg Dat mag jij mij tegen die tijd wel eens uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.

Er zijn volgens mij nog wel meer leuke functies voor de columbus.
Ook het dvd vrij schakelen is een leuke optie volgens mij.

+1 Wil ik ook wel zo iets moois.
Misschien n soort how-to-do ?
 

kansberg

Forumguru
@Oenoud : Het gaat allemaal simpel. De progjes voor het vrij schakelen van de DVD (VIM heet dat) zijn te vinden in het Grote Columbus Topic en ook hoe de installatie daarvan moet gebeuren. Ook het bootlogo aanpassen staat daar in. Maar ben ten alle tijde bereid je met raad en daad bij te staan!
 

Oenoud

Forumguru
Was vandaag in de buurt van de dak inbouwer en kon het niet na laten even binnen te kijken.
Auto was net gearriveerd en wordt morgen letterlijk en figuurlijk onder het mes genomen.
De dak inbouwer heeft toegezegd foto's van de operatie te mailen.
Zodra er wat te melden valt zal ik het hier plaatsen uiteraard

Spannend....
 

Oenoud

Forumguru
Weer een update over de auto. (trouwens, de naam van dit topic mag wat mij betreft gewijzigd worden in "ook maar even voorstellen als nieuwe skoda rijder" dat potentieel kan er onderhand wel uit. Er is geen weg meer terug.:D)

Vandaag even met mijn zoon bij de dak inbouwer geweest.
Hij had de auto nog niet gezien en onder dat excuus kon pa ook even mooi een kijkje nemen naar de vorderingen.:D

Het gat zit er in en men is ook al bezig met afwerken van de rand.
Dak moet nog gespoten en hemel afgewerkt worden. Loopt allemaal wat vertraging op door tussenkomende spoedklussen.:(
Als of ik geen spoed ben....:banghead:

Maar goed we kunnen maar beter een beetje geduld hebben. Het wachten is het zeker waard.
Nog even een paar plaatjes bij het praatje.
Let op : Niet voor gevoelige kijkers :sterretjes:

Trouwens mijn zoon vindt het een mooie auto worden... Dat dan weer wel.
Verwachting is dat de dak inbouwer volgende week woensdag de auto klaar heeft.
Dan verlaging, velgen en trekhaak en last but not least het leer nog.

Maar weer afwachten.. Zit niks anders op.

IMG_2543.JPG IMG_2545.JPG IMG_2547.JPG IMG_2548.JPG IMG_2549.JPG IMG_2551.JPG IMG_2553.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan