Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
word APK afkeur. Dit is wel grappig maar is meer kermis gehalte. Ik heb wel zitten kijken om de dimlichten achter ook als remlichten te laten functioneren zonder de standaard felheid te moeten terug schroeven maar helaas is dat niet mogelijk. De Dim leds branden al vol ( 100%). Gedimd vallen ze niet meer zo goed op vond ik

@auriga vind dat OEM op Diverse Audi's zeker geen kermis maar een zeer duidelijke standaard iets. Heb eht op de Golf 7 ook toegepast :

 

ManeBrane

Forumguru
Ik vind het zeker mooi @Antera. Jammer dat ik er straks even helemaal voor naar Breda zou moeten rijden. Misschien dat iemand dit ook kan in het oosten van het land?
 

Evilcomputing

Senior Member
Reed jij dan gisteren na een 17:00 uur bij Emmeloord? daar kwam ik op de T-splitsing een O3 tegen die dit had, heb het nog nooit eerder gezien onderweg :)

Yup, daar moest ik gisteren zijn ja (kantoor zit op de duit) :)
En draaide de a6 op richting n50 (kan me enigszins herinneren dat ik nog een Octavia heb gezien).

Zal proberen de volgende keer te zwaaien :)
 
Ik probeer de cornering lights aan te zetten middels VCDS... dmv:

Select STG 09 (vehicle power)
STG Access Permission -> Function 16
Access Code 31347
STG adjustment -> function 10
(5) Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion B12 auswählen
Select:Abbiegelicht links
(5) Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion B13 auswählen
Select:Abbiegelicht rechts

echter zodra ik in de betreffende kanalen kom zegt hij Channel not available, zou ik het ergens anders nog aan moeten zetten? ik hoop dat iemand een oplossing weet.
alvast bedankt
 
Inderdaad, maar bij mij komt er dus channel not available te staan.... betekend dat dan dat ik het niet aan kan zetten... bij een vriend van mij kon het wel aangezet worden...
 

Marcooctavia

Forumguru
Een originele kabel met de juiste software is van groot belang.
Zeker op deze auto hier zitten veel meer mogelijk heden in als de meeste gewend zijn.
Een originele kabel en weten waar je mee bezig ben is zeer belangrijk.

Marco.
 

Bakkertje

Forumguru
Dikke kans dat je een te oude versie van vcds gebruikt. De namaak kabels worden geleverd met 1 versie vcds waar die mee werkt. Voor het mqb platform heb je een versie 14 of hoger nodig.

@micky heb je daar meer info over? Versie 15.7 is inmiddels al verkrijgbaar uit het land waar ze altijd tegen de zon inkijken.. Volgens mij werkt het daarmee net zo goed als met een originele, of heb ik ergens iets gemist?
 

Marcooctavia

Forumguru
@Bakkertje een originele kost €450,00 en een van de Chinees kost nog geen 10% hiervan.
Je blijft met een niet originele een groot risico lopen.
We hebben er al genoeg gezien met div. Problemen die je dan mag uitzoeken om het weer in orde te maken.
Maar als je maar een paar instellingen wil doen kan je beter bij iemand langs gaan en daar een paar € aan besteden.
Ik weet zeker dar je dan beter geholpen ben.

Marco.
 
Bovenaan Onderaan