Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
je mag altijd langs komen stuur ff een apje savonds of bel me savonds even voor een afspraak kunnen we eens kijken
 

Altos

Banned
Is meen ik vooral een Amundsen en Rapid issue, de Bolero´s in de Fabia 3´s van na bouwweek 22 doen het wel blijkbaar, volgende week weet ik misschien meer als ik de mijne op haal...voor nu: sterkte.
 

LdN

Forumguru
Het systeem op de interieur foto lijkt in eerste instantie op een columbus, maar mist de navigatie en verkeersinfo knoppen rechtsboven.
 
Laatst bewerkt:

VivoRS3

Nieuw lid
Goedeavond,
Ben net bezig geweest met me pa zn auto om de rechter buitenspiegel naar beneden laten gaan bij het achteruit rijden.
Nu had ik op www.gerritspeek.nl gelezen hoe je dat moet doen, is opzich wel te doen maar ik loop vast bij puntje 8: 'Acces control' spiegel laten zakken bij achteruit rijden.
De reden waarom is omdat alle opties in het Duits staan, met google vertaler schiet ik ook niet erg veel op:cry:
Het staat zo uitgelegd, kan helaas geen screenshot van me telefoon uploaden naar het internet.

Buitenspiegel rechts, zakken bij achteruit rijden

1. [52 -Portier Electr.RV] Gelukt
2. [Hercoderen-07] longcoding Gelukt
3. [Byte 4] [bit2] en [bit3] activeren Gelukt
4. [09-Boortnet] Gelukt
5. [Security Toegang- 16] Gelukt
6. Voer de toegangscode in: 31347 Gelukt
7. [Aanpassen- 10] Gelukt
8. Kies 'Acces Control' 'spiegel zakken bij achteruit rijden' Vanaf hier lukt het me niet meer
9. Zet waarde op 'actief'
10. Kies 'Acces control' 'Sturing mbv Menu Spiegel zakken'
11. Zet Waarde op 'actief'

Hopelijk kunnen jullie mij (en natuurlijk mn pa) hier mee helpen, kwam er toevallig vorige week achter dat mn Golf het standaard had en me pa wou het ook wel graag hebben.

Fototje van de Octavia voor de liefhebbers aangezien dit me eerste bericht is (leasebak maar toch)
Snapchat--75603005869637571.jpg
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
· Ga naar kanaal: (15) Select Access control 2 Spiegelabsenkung bei Rueckwaertsfahrt auswählen

· Zet deze op Active



· Ga naar kanaal: (20) Access control 2-Menuesteuerung Spiegelabsenkung auswählen

· Zet deze op Active
 

Martin1985

Actief lid
Afgelopen week beetje aan het knutselen geweest met VCDS.....

Vind het zelf wel gaaf staan....
Zou het nog problemen op kunnen leveren met een eventuele APK?

 

Joske

Forumguru
ik vind het maar een hoog Christmas-gehalte hebben.. :laugh:

maar leuk dat je aan het hobbyen gaat met vcds :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan