Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

miel

Actief lid
ik ben zoekende naar een nieuwe lease auto voor eind 2014/ januari 2015...

nu begreep ik dat er in November een nieuwe superb gaat komen... iemand al nieuws daarover? Of kan ik beter een tour uitvoering bestellen of zo?
 

CDK

Forumguru
Er is idd sprake van een nieuwe Superb rond die tijd, maar vanaf wanneer die bestelbaar zal zijn????
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb ook geluiden gehoord over eind dit jaar van de dealer. Of dat in November gaat zijn ..?
Andere berichten hebben het over maart 2015 voordat de nieuwe komt.

Mijn contract loopt overigens in december af dus welkom in hetzelfde schuitje ;)
Er komt nog heel wat nieuws op 4 wielen voorbij dit jaar en mijn shortlist wordt langzaamaan wat langer:
  • Peugeot 308sw
  • Skoda Octavia
  • VW Golf variant
  • VW Passat (wordt 3 juli gelanceerd)
  • Skoda Superb (komt ook ergens tussen November en maart 2015)
  • ....
 

Darkside

Forumguru
@Bakkertje : het is toch de bedoeling dat je shortlist langzaamaan kleiner wordt.

Ook ik had ergens gelezen dat de introductie begin 2015 zou zijn.
 

Bakkertje

Forumguru
Precies @Darkside, maar prijsverlagingen van bepaalde modellen en nieuwe modellen maken het er allemaal niet makkelijker op (en daarmee wordt mijn shortlist alleen maar langer) :D
 

Canon-Eye

Forumguru
Dan wordt het dus voorlopig een longlist.
Als je ooit weer gaat selecteren, kun je eigenlijk pas bij de laatst overblijvende 3 weer van een shortlist gaan spreken... :D
 

Bakkertje

Forumguru
Inderdaad @Canon-Eye hee leerlijk denk ik dat de Golf er al afkan vanwege de beenruimte (bij een beurt al eens gaan zitten in de golf variant en achterin held het niets over) Hetzelfde geldt voor de 308sw, dus eigenlijk heb ik een lijstje van 3 O3, S3 en de Passat, zo weer even terug gerationaliseerd naar een lijstje van 3..
 

jalex_h

Forumguru
Heb nog niet zo lang geleden op een Duitse site (weet helaas niet meer welke) dat de nieuwe in week 45 van dit jaar in productie gaat. Maar of hij dan ook meteen in NL leverbaar is en wanneer de combi komt? Geen flauw idee.
Overigens heb ik nog geprobeerd om verder te googlen op dit gerucht, maar daar geen verdere berichten over kunnen vinden.
Overigens mag/moet ik in het najaar ook weer wat nieuws uit zoeken (wat kan een mens het toch zwaar hebben), dus met het welbevinden van @Bakkertje, ga ook ik aan boord van hetzelfde schuitje.
Mijn shortlist (in willekeurige volgorde):
- Volvo V70 D4 automaat (kost wel wat maar dan heb je ook wat).
- De nieuwe Passat. Nog even afwachten hoe deze in het eggie uit pakt en wat het moet kosten.
- De nieuwe Superb, mits tijdig leverbaar als combi en mits hij er een beetje uit ziet.
 

miel

Actief lid
na deze week weet ik niks meer zeker..... Vanavond weer een berger op bezoek gehad (na eerder deze week een kapotte waterpomp).... Dit keer een metalen pijp op/door de voorruit... ontzettend geschrokken, maar allen ongedeerd gelukkig.... Nu een V70 huurauto... ook leuk!

AADv-DljgOzGqqo4PlXhY9lda


trouwens, mag pas einde jaar iets uitzoeken, dus kijken wel wat er dan staat...

(voor als de foto niet werkt: https://www.dropbox.com/sc/jpr4g8fvqp35be9/AADv-DljgOzGqqo4PlXhY9lda)
 

miel

Actief lid
Lag een pijp op de weg die werd opgeworpen door een auto voor ons.. Of ja, ik reed voorop in een prive auto, achter me reed een andere auto, daarachter mijn vrouw in de skoda... De auto tussen ons in reed over die buis en toen was het feest..

De ruit is trouwens nergens op voorraad... Dus maandag pas een nieuwe...
 
Bovenaan Onderaan