Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

koreaan

Forumguru
eindelijk hebben we internet in Friesland :) ik heb 2 tickets aangemaakt.
Misschien mis ik iets maar ik kon nergens invullen wat ik wil doen.

graag zou ik een dynorun willen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

newwolf84

Forumguru
Na het lezen van de voorjaarsmeeting krijg ik er helemaal zin in ! Nog maar eventjes wachten... :(
Wel gaaf om te zien hoe die man die deukjes er uitmasseert en klopt.

Zou mooi zijn als die er ook bij de najaarsmeeting zou zijn, heb in elk geval nog 2 projectjes voor hem..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@koreaan, voor de DynoRun en het chippen was er een speciaal mailadres zoals aangegeven in de startpost, maar voor jou maak ik een uitzondering omdat ik je persoonlijk ken en weet hoe je heet en wat voor beest van een auto je hebt ;) morgen staat alles weer netjes in het bijgewerkte lijstje :jaja:
 

CDK

Forumguru
@newwolf84, ik wil hier best eens naar kijken of dat tot de mogelijkheden behoort, dit hangt af van meerdere factoren, bereidwilligheid van de schadehersteller, verlenen van ruimte door TVS, een goede kwaliteit en een betaalbare prijs. ik kom er nog op terug, bedankt voor het meedenken! :thumbsup:
 

Der Einser

Forumguru
Toch ook maar vast opgegeven:thumbsup:
Weet nog niet met welke auto en ook nog niet met hoeveel personen.;) (Hint @Corné de Kluijver )
Ik zou dan wel graag op de lijst komen voor een chip op maat 1.

Wat ik ook kan doen is, net als vorige editie, een aantal "velgjes" meenemen zodat de forumleden eens kunnen zien wat allemaal mogelijk is om hun bolides te personaliseren/verfraaien.

Idee?
 

jonbongoofy

Forumguru
@TheoStek een vraag over de aircoservice op deze dag. Bij de dealer hadden ze het naast onderhoud ook over een geurbehandeling. Ik neem aan dat bij de door jou beschreven procedure toch ook geen nare geurtjes optreden? Wellicht een domme vraag maar vroeg het me wel af. :pieker:
 

CDK

Forumguru
@jonbongoofy, een geurbehandeling is volgens mij alleen nodig als je je interieurfilter al heel lang niet hebt vervangen, maar @TheoStek kan daar absoluut meer over vertellen. Overigens is het wel aan te bevelen on minimaal 1 x per jaar het interieurfilter te vervangen, is heel makkelijk zelf te doen (zit meestal onder het handschoenenkastje aan de bijrijderskant) Persoonlijk zou ik online een nieuw filter bestellen op bijvoorbeeld mister-auto.nl en die voor of na de airco servicebeurt even zelf vervangen. Er zijn 2 soorten, een standaard variant en een variant met actieve kool, de laatste zuivert de lucht beter en het prijsverschil is nihil, zelf was ik laatst 15,- kwijt voor zo'n actief kool filter (was wel te laat met vervangen, want er hing al een putlucht in de auto en dat had geen andere reden!! ;) ) Over het vervangen van die filters op de meetingdag...., er zijn altijd welwillende leden aanwezig om een handje te helpen, net als met de traditionele alcomex stempelveer modificaties aan de achterkleppen van de combi's ;)
 

CDK

Forumguru
@ertromp, dat is een top idee! Maar dan ben je straks wél de hele dag in de weer en heb je zelf minder tijd om te genieten, maar top dat je deze aanbieding doet! :thumbsup:
 

ertromp

Forumguru
Om het compleet te maken voor de 5e september:
Ik kan dus die check doen op vervuiling
En de accutester zal ik meenemen aangezien dat een tool is die niet iedereen thuis zal hebben en je wilt graag weten in welke conditie je accu is. Is een klus van een paar minuten
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan