@
Corné de Kluijver, daar maak ik idd geen probleem van...airco is airco, welk type systeem dan ook.
De werking van het systeem is bij alle auto's hetzelfde...is alleen verschillend in uitvoering..en dan nog.
Dan wil ik nog iets vermelden en kan belangrijk zijn...om misverstanden te voorkomen.
Als ik merk en dat kan mogelijk zijn...dat bij de aansluiting voordat wordt leeg getrokken, de druk te laag is bij inwerking zijnde airco..kan dit liggen aan de vulgraad...maar ook aan de compressor. Daar kom ik pas achter als de airco service is uitgevoerd...!
Indien blijkt dat na de airco service.... de druk nog te laag is, krijgt de auto ROOD vermeld...
Wordt ROOD vermeld...dan moet desbetreffende auto wachten totdat iedereen voor airco service aan de beurt is geweest.
Nadien kan ik dan ROOD, testen op de werking van de compressor met de compressor testapparatuur, ROOD krijgt dan een diagnose verslag van de test.
Die test ofwel diagnose is gratis, maar de prijs blijft gehandhaafd van de airco service.
Leeg trekken kan niet, dan draait de compressor vast.
Met die diagnosetest, kan dan worden opgemaakt of de compressor nog opbrengst heeft ofwel het electronisch regelventiel heeft problemen.
invullen aircocertificaat heeft dan geen zin, dan wordt een diagnose rapport overhandigd.
Hier mag de houder/eigenaar altijd bij aanwezig zijn, heb niets liever dan dat.