Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@andrehj, wat mij betreft geen enkel probleem, je bent een prominent lid en doet metsel acties mee en het is nog steeds wie het eerst komt wie het eerst maalt ;) En ik verwacht dat voor @TheoStek een airco een airco is en daar ook geen probleem mee heeft. Ik ga je op de lijst zetten.
 

CDK

Forumguru
Bezoekers nazomer meeting 2015:

01) @Corné de Kluijver
02) @Antera
03) @Blacky
04) @peterrapid
05) @Thokozanoah 2 personen
06) @Joske
07) @Petrolhead
08) @bobbl
09) @Jee13 2 personen
10) @Octavia32
11) @Tallguy
12) @Pendragon
13) @KJvO
14) @dirkkroneman
15) @Steve
16) @Blackokkie2
17) @ertromp
18) @andrehj
19) @Dennis Nijholt
20) @Ed13 2 personen
21) @micky
22) @Kippie-style
23) @johnboy 3 personen
24) @JHteB
25) @ingo262
26) @Rallye
27) @DeVisdude
28) @lovely305
29) @blauwkeut
30) @Picassosax 3 personen
31) @SuperBeeb 2 personen
32) @jonbongoofy
33) @evlier 4 personen
34) @dutchman79
35) @jaco 2 personen
36) @Race Bleu 18inch 2 personen
37) @philip
38) @Reggiereg 2 personen
39) @Beun12 2 personen
40) @achbrouwer
41) @Dave_de_W
42) @Groen13 2 personen
43) @micheltjeu123
44) H. Westbroek
45) @fanSkoda
46) @superb51
47) @Oenoud

image.jpg

Tuning op maat met vermogensrapport:

1) @peterrapid
2) @blauwkeut
3) @dutchman79
--------------------
4) @johnboy
5) @jaco

Vermogensrun met uitdraai:

1) @Antera
2) @Octavia32
3) @Petrolhead
4) @achbrouwer (in de ochtend!!)

Voor de goede orde, planning voor het rollen wordt gemaakt door TVS, dus volgorde wordt later bepaald.

Aircoservice door @TheoStek:

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3) @Thokozanoah
4) @andrehj
5) @Reggiereg
6) @andrehj z'n vrouw met de Twingo
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaco

TheoStek

Forumguru
@Corné de Kluijver, daar maak ik idd geen probleem van...airco is airco, welk type systeem dan ook.
De werking van het systeem is bij alle auto's hetzelfde...is alleen verschillend in uitvoering..en dan nog.

Dan wil ik nog iets vermelden en kan belangrijk zijn...om misverstanden te voorkomen.
Als ik merk en dat kan mogelijk zijn...dat bij de aansluiting voordat wordt leeg getrokken, de druk te laag is bij inwerking zijnde airco..kan dit liggen aan de vulgraad...maar ook aan de compressor. Daar kom ik pas achter als de airco service is uitgevoerd...!

Indien blijkt dat na de airco service.... de druk nog te laag is, krijgt de auto ROOD vermeld...
Wordt ROOD vermeld...dan moet desbetreffende auto wachten totdat iedereen voor airco service aan de beurt is geweest.
Nadien kan ik dan ROOD, testen op de werking van de compressor met de compressor testapparatuur, ROOD krijgt dan een diagnose verslag van de test.
Die test ofwel diagnose is gratis, maar de prijs blijft gehandhaafd van de airco service.
Leeg trekken kan niet, dan draait de compressor vast.

Met die diagnosetest, kan dan worden opgemaakt of de compressor nog opbrengst heeft ofwel het electronisch regelventiel heeft problemen.
invullen aircocertificaat heeft dan geen zin, dan wordt een diagnose rapport overhandigd.

Hier mag de houder/eigenaar altijd bij aanwezig zijn, heb niets liever dan dat.
 

Peter_Octavia

Forumguru
@Corné de Kluijver , uiteraard graag gedaan.

Mag eigenlijk niet ontbreken bij een thuiswedstrijd.

Rij 4x in de week van Didam naar Winterswijk. Kom er dus regelmatig heel dicht in de buurt, echter nog nooit aan geweest :pardon:.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Corné je zet wel een programma neer, waardoor het wel heel aantrekkelijk wordt om toch te komen. (Ik zou graag TheoStek eens aan het werk zien)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@royb95, top dat je komt! :thumbsup: kom je niet met de Monte Carlo dan??
Claim nog even een ticket als je wil, dan weet ik voor hoeveel mensen ik moet zorgen die dag ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan