Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Bezoekers nazomer meeting 2015:

01) @Corné de Kluijver
02) @Antera
03) @Blacky
04) @peterrapid
05) @Thokozanoah 2 personen
06) @Joske
07) @Petrolhead
08) @bobbl
09) @Jee13 2 personen
10) @Octavia32
11) @Tallguy
12) @Pendragon
13) @KJvO
14) @dirkkroneman
15) @Steve
16) @Blackokkie2
17) @ertromp
18) @andrehj
19) @Dennis Nijholt
20) @Ed13 2 personen
21) @micky
22) @Kippie-style
23) @johnboy 3 personen
24) @JHteB
25) @ingo262
26) @Rallye
27) @DeVisdude
28) @lovely305
29) @blauwkeut
30) @Picassosax 3 personen
31) @SuperBeeb 2 personen
32) @jonbongoofy
33) @evlier 4 personen
34) @dutchman79
35) @jaco 2 personen
36) @Race Bleu 18inch 2 personen
37) @philip
38) @Reggiereg 2 personen
39) @Beun12 2 personen
40) @achbrouwer
41) Dave de W GRAAG JE FORUMNAAM AAN MIJ DOORGEVEN, HEB JE REEDS 2 X GEMAILD
42) @Groen13 2 personen

image.jpg
 

fanSkoda-VW

Donateur
ehh, spijtig, maar door de reacties van jullie ben ik overgehaald ook te komen.
Ik ben gek op een voucher voor Chip op maat 1 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport, voor auto's jonger dan 5 jaar.
Ik weet niet of mijn F3C tegen die tijd jonger dan 5 jaar is, ik wacht steeds op levering :banghead:
maar hoop tegen die tijd er al wel in te rijden. Helemaal vanuit Amsterdam, nou ja, daar vlakbij.
 

TheoStek

Forumguru
@TheoStek mocht je je geroepen voelen om op de meeting te komen en een demo te geven tegen betaling, dan wil ik mijn auto best beschikbaar stellen. Laat maar weten als je interesse hebt.

Ik kan niets beloven Corné, maar omdat ik niet commercieel adverteer dat kost alleen maar geld..kan ik net zo goed een investment doen in mijn eigen dan te adverteren.
De vorige week heb ik ook moeten beslissen of investeren in reparatie van auto ofwel investeren in een andere auto...
Het is het laatste geworden en zal weer reclame op moeten..daar ben ik nu mee bezig...

Stel dat ik hier aan deelneem, dan kan dit niet voor 1 auto...minimaal 5.
Toelating van TVS tot de werkplaats cq ruimte en moet geen extra kosten met zich mee brengen.
Er moet stroom aanwezig zijn en een aparte plaats voor de airco service.
Twee auto's moeten gereed staan naast elkaar en dan werk ik met 2 meters...auto 1 wordt leeg getrokken...nadien auto 2..auto 1 kan ik dan afpersen in de tijd auto 2 wordt leeg gehaald..na afpersen auto 1 is auto 2 leeg gehaald.
Auto 2 wordt afgeperst en staat auto 1 al op vacumeren...na vacuum trekken standtijd 30 min...en wordt auto 2 gevacumeerd...daarna kan ik auto 3 leeg trekken....enz enz..lijkt omslagtig maar is het niet.

Dit is gewoon airco service dus geen groot onderhoud en vervanging van interieurfilter
Iedereen krijgt nieuw koudemiddel en airco certificaat.
 

CDK

Forumguru
@TheoStek, klinkt goed, hartelijk dank voor deze handreiking, 2 auto's heb je ondertussen, mochten het er maar 4 zijn reken ik wel dubbel af, ik ben gewoon zeer geïnteresseerd hoe zo'n beurt uitgevoerd hoort te worden en dat heb ik er dan wel voor over. Dankjewel @ertromp! Ik ga vandaag een balletje opgooien bij TVS en ik hoop dat er nog een aantal mensen zich geroepen voelen om een airco beurt te laten uitvoeren door een vakman! Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Thokozanoah, ja? ondanks dat je nog niet weet wat het kost? ;)
ik ga een lijstje aanmaken, alles OVB nog uiteraard, maar om fouten te voorkomen....
 

CDK

Forumguru
Bezoekers nazomer meeting 2015:

01) @Corné de Kluijver
02) @Antera
03) @Blacky
04) @peterrapid
05) @Thokozanoah 2 personen
06) @Joske
07) @Petrolhead
08) @bobbl
09) @Jee13 2 personen
10) @Octavia32
11) @Tallguy
12) @Pendragon
13) @KJvO
14) @dirkkroneman
15) @Steve
16) @Blackokkie2
17) @ertromp
18) @andrehj
19) @Dennis Nijholt
20) @Ed13 2 personen
21) @micky
22) @Kippie-style
23) @johnboy 3 personen
24) @JHteB
25) @ingo262
26) @Rallye
27) @DeVisdude
28) @lovely305
29) @blauwkeut
30) @Picassosax 3 personen
31) @SuperBeeb 2 personen
32) @jonbongoofy
33) @evlier 4 personen
34) @dutchman79
35) @jaco 2 personen
36) @Race Bleu 18inch 2 personen
37) @philip
38) @Reggiereg 2 personen
39) @Beun12 2 personen
40) @achbrouwer
41) Dave de W GRAAG JE FORUMNAAM AAN MIJ DOORGEVEN, HEB JE REEDS 2 X GEMAILD
42) @Groen13 2 personen
43) @micheltjeu123
44) H. W.......k GRAAG JE FORUMNAAM OPGEVEN, KRIJG GEEN REACTIE OP EMAIL
45) @fanSkoda

image.jpg

Tuning op maat met vermogensrapport:

1) @peterrapid
2) @blauwkeut
3) @dutchman79
--------------------
4) @johnboy

Vermogensrun met uitdraai:

1) @Antera
2) @Octavia32
3) @Petrolhead
4) @achbrouwer (in de ochtend!!)

Voor de goede orde, planning voor het rollen wordt gemaakt door TVS, dus volgorde wordt later bepaald.

Aircoservice door @TheoStek:

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3) @Thokozanoah
 
Laatst bewerkt:

TheoStek

Forumguru
@Corné de Kluijver die heb ik nog niet meteen, ik moet rekening houden met divers kosten en deelname.

Normaliter moet ik btw tellen, op deze kennismaking en meeting zal ik dat niet doen..en tracht de airco service beneden het bedrag van 100 euro te houden.
Prijzen van kwik shit en consorten kan ik geen gevolg aan geven om airco service uit te voeren, voor 110% moet ik werk verlenen en niet voor 75 of 60%.

Airco service is niet zo maar leeg trekken en terug afvullen met ge-recyceld koudemiddel. zo werkt dat niet maar wordt wel zo toegepast.
 

CDK

Forumguru
@TheoStek, dankjewel voor je reactie, daarom ga ik niet naar kwikshit en heb ik gevraagd of je interesse hebt ;) Ik heb je komst onder voorbehoud in de startpost verwerkt, ik kom er bij je op terug als ik TVS gesproken heb.
 

CDK

Forumguru
GROEN LICHT VAN TVS @TheoStek :thumbsup: laat de deelnemers maar komen met de inschrijvingen! Hoeveel wil je er maximaal hebben, voordat het storm loopt?
 

TheoStek

Forumguru
de interesse is er en de know how.

werkwijze:

systeem recoveren: (leeghalen)
afpersen: 10 bar stikstof, visuele lek detectie controle, deformatie slangen/aansluitingen.
aflaten stikstof: systeem is gebroken.
diep vacumeren: vacumeren, lucht en niet condenseerbare gassen (vocht/stikstof) uit het systeem halen.
standtijd: vacuum 30 min.
afvullen: systeem afvullen met nieuw koudemiddel.
lek controle: elektronische lekdetectie 5 ppm.
bedrijf: in bedrijfstellen van de ac installatie.
lek controle: elektronische lekdetectie 5 ppm.
berekening: nakoeling/oververhitting.
certificaat: invullen
opleveren: kenteken plaat airco service plakken, afgifte certificaat, klant kan de of zijn weg vervolgen.

de volgende patiënt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan