Motor voelt niet lekker aan bij accelereren

Spinal

Forumguru
Er zijn bedrijven genoeg die de turbo kunnen reviseren. Demontage is makkelijk zelf te doen want de turbo zit aan de voorkant van het blok. Alleen zit je dan wel een tijdje zonder.
 

Spierings

Forumguru
Er zijn inderdaad genoeg bedrijven die het doen, maar ze zijn echt niet allemaal even goed.. daarnaast is het de vraag of het probleem van de waste Gate hiermee voor lange tijd verdwenen is aangezien dat ze niet alles vervangen...
 

Spinal

Forumguru
Ik zou het toch ieg overwegen en goed aangeven wat het probleem is en of ze de waste gate kunnen vervangen/reviseren. Dat is toch een stuk goedkoper dan een nieuwe turbo.
 

kloekloek

Actief lid
Er komt morgen een gereviseerde turbo in van Hoet. Ik kan de auto helaas niet zo lang missen dat ik mijn eigen turbo voor een revisie opstuur.
 

golfgti2009

Senior Member
Hmmm das wel balen zeg. Lever je de oude turbo in?

Van mij doet die het (even afkloppen) nog goed, maar ook denk ik wel dat ik er een keer aan moet geloven.

Alleen of ik de auto dan blijf houden is de vraag. Wat een produkt levert het VAG concern tegenwoordig, geef mij dan maar de oude 1.8T, wat een perfecte motor is dat zeg in vergelijk met de huidige motoren. Al heeft VW de laatste jaren wel meer probleem motoren geleverd zoals de G60 (helaas ook gehad) de VR6, 1.4 -16v, twincharge TSI, 2.0 TDI etc.

Maar ik zou zelf niet 123 weten wat voor ander merk ik zou moeten rijden.
 

kloekloek

Actief lid
De oude turbo wordt inderdaad ingeleverd.
Hopenlijk kan ik hierna weer flink wat kilometers trappen, want ik was niet van plan om voor een andere auto te gaan :nono:
 
Bovenaan Onderaan