boontjeRS

Forumguru
Hey Kris, is dit dan deze valve van de golf7 gti dat je besteld hebt? Zie de octavia met 162kw nergens staan in die lijst. Tis toch dezelfde motor die gti dus...
 

Goofy@5E

Forumguru
Eindelijk seg, foto's lagen nog in het ontwikkelingsbad :banghead:, vandaag een ritje gemaakt richting Nederland, voor een setje eibach te gaan laten steken bij onze huis verlager, allereerst moet zeggen dat de manier waarop Marck tewerk gaat, amaai wa nen technieker is me da seg, weet waarover hij spreekt en wat hij doet, dikke proficiat man, @Antera

Dus wat is er vandaag gebeurt, ten eerste de verlaging, een pro kit die wettelijk voldoet aan de Belgische wetgeving en daarna een uitlijning, over dit wil ik nog wel het volgende kwijt, DOE HET NA EEN VERLAGING !!,
Eens aangekomen, eerst wat ze vroegen of we een tas koffie wilden, gewoon top, waarna men O3ke op de brug werd gereden voor de uitlijning, was dus nodig hoor, dit afgehandelt wij op weg terug naar huis, eerst een goei poets beurt gegeven en daarna.........men zomervelgen gemonteerd, hen gekozen voor Brock b35 8.5x19 op ET 45 met een 225/35/19 bandje erop, het zijn de Good Year F1 ass.2 geworden, genoeg letters foto time

Voor de verlaging

Ervoor.jpg

Een bekende an het werk, goeie koffie trouwens!!

Ertussen.jpg

De welbekende muur na de werkzaamheden

Erna 1.jpg

Gepoetst met de wintersokken

Erna 2.jpg

Hier met zijn zomer schoentjes 19''

Erna 3.jpg

Erna 4.jpg
 

Witte76

Forumguru
nog 2 weken, hell yeah. staat bij de dealer maar lukt niet eerder door stomme uren op mijn werk:mad:
ben aan't flippen bijna.:yeehaa: Rap beginnen met led'jes steken in die rs230, dat weet ik nu al :D .
 

cerdo

Actief lid
Prachtig, hoeveel extra cm is ie verlaagd en hoeveel tijd heb je nu om keuring te laten uitvoeren???? Wil namelijk de mijne ook zo snel mogelijk laten doen als die binnenkomt.
 

Goofy@5E

Forumguru
@Tuner111 , Bram aan comfort lever je niets in, en hoe raar het klinkt wat ik nu ga zeggen, hij rijdt gewoon beter op alle gebied, enige ding waar ik confort heb moeten inboeten was die stomme insert van 034 en die lag er al na een dag terug onderuit, heb al een paar drempels en een vrij steile oprit gedaan en geen enkel probleem, enige waar ik spijt van heb is dat ik dit niet eerdergedaan heb, een dikke aanrader gewoon doen

De verlaging is vooraan 20mm en achteraan 10mm, kan nu wel zijn dat de veren nog een paar mm verder zakken met inrijden maar s' zal niet veel zijn,

Gr Kris,
 

bartvw

Forumguru
@Goofy@5E Ziet er erg mooi uit zo de verlaging en de 19 inch.
Zou jij een foto willen maken van het zijaanzicht van de velg en band?
Ik wil graag weten hoe de 225 band zit op de 8.5 J velg.
Ik mag eind april naar Antera toe :D.

Grt Bart
 
Bovenaan Onderaan