LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

ertromp

Forumguru
Nee je zult echt die weerstand in de link moeten gebruiken die ik gepost heb. Daar zitten de juiste stekkers aan en kan je lampfitting (de bajonet) gewoon blijven zitten
 

nietje72

Forumguru
Dat zag ik ook @Pendragon :cry: Prima om ze samen te bestellen, scheelt weer de helft, toch? ;)
Als jij de bestelling regelt (een setje bij hen is volgens mij 1 weerstand dus hebben we er beiden 2 nodig) en me even een pm stuurt voor de financiële afwikkeling hebben we ze deze week al in huis.
 

EdK

Forumguru
En wij als Led guru's kunnen alle forum bezoekers haarfijn vertellen welke wel en niet werken.

Nu niet teveel naast e schoenen lopen hoor, jullie kunnen haarfijn vertellen welke NIET goed werken en waar je moet wezen voor postnl maar daar blijft het toch echt bij...... led guru's......:maakmegek::deuk::deuk:
 

EdK

Forumguru
Zal morgen een ledkaarsje aansteken in de kerk voor jullie....... maar die benne ook van chinese kwaliteit hoor...
en zonder canbus melding dat dan weer wel....:deuk:
 

Pendragon

Forumguru
Ik voelde het vanochtend @EdK er kwam een positieve LED verlichting over mij heen. Ik voel nu dat het helemaal goed gaat komen. Gelijk de bestelling gedaan van de weerstanden :D:deuk::maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

nietje72

Forumguru
Die voor mijn kentekenplaat heb ik bij Hypercolor vandaan compleet met weerstanden. Werken prima. Dit lijkt me meer iets voor in de kofferbak :jaja:
 

nietje72

Forumguru
Hier is een gelukkige LED man @EdK :cheer::yeehaa::yeah:

Vandaag de bestelde weerstanden via @Pendragon in vijf minuten geïnstalleerd. Na installatie de motor gestart en een minuutje of 2 laten draaien terwijl ik de verlichtingunits weer heb terug geplaatst.
En zie hieronder het resultaat: geen foutmeldingen meer!! Morgen het definitieve resultaat als ik een stuk moet rijden. Credits ook aan @ertromp natuurlijk die ze heeft aanbevolen. ;)

IMG_1033.JPG IMG_1034.JPG IMG_1035.JPG
 
Bovenaan Onderaan