Kortingsactie tuning - aanmelden niet meer mogelijk.

EdK

Forumguru
Als je het je ( de vrouw) nu kado geeft dan vind dat neefje dat helemaal niet erg omdat te ondergaan hoor.....

Pffff, kun je je zinnen nog moeilijker maken....zeker de warmte ?
 

WRX

Nieuw lid
Me vandaag ook even aangemeld voor deze aktie voor de Ibiza Cupra van mijn vrouw.
Ik ben dan de 9de.....als ik het goed begrijpt
 
Ik ben vrijdag langsgeweest en na 2 uur waren ze klaar met mijn Skoda Karoq. Mijn motor software bleek ook 1.0 fabrieksversie te heben, dus eerst hebben ze die een update gegeven en dan de chip tuning. Hij gaat niet op de rollerbank met stage 1, dus van ongeveer 150 pk zou die naar 180 pk moeten gaan. Ik merkte het wel tijdens het rijden.

Mijn voornaamste reden was de DSG tuning, die ook goed is gelukt. Hij ging al bij 5 km/u naar de tweede versnelling en nu pas rond 25. Hij blijft niet bij de lage toeren, het schakelt veel fijner rond de 2000 toeren wat ook goed voor de koppeling is. Samen een proefrit gemaakt met de laptop op de schoot, die gekoppeld was aan de OBD. We keken naar de belangrijke cijfers als resultaat en hij lichtte de belangrijke waarden toe.

Daarnaast zijn ze heel vakkundig als je ze hoort praten. Ze passen zich goed aan aan de klant heb ik gemerkt, dus waar nodig duidelijke jip en janneke taal. Je mag ook een keer terugkomen voor enkele gratis aanpassing. Bijvoorbeeld als je naar de tweede versnelling liever bij 30 km/u wilt i.p.v. 25 ofzo. Ben er dus tevreden mee.
 

Schippersss

Forumguru
Nice @karanja ! Tijdens mijn telefoon gesprek kreeg ik te horen dat die 180pk echt het minimale is wat wordt gehaald. Meeste zitten toch op 185-190 pk. Al is het niet te meten zonder die rollerbak. Goed om te horen over de dsg, die is zoals die nu is bij mij toch echt een doorn in het oog. Het kan volgens mijn zn fijne bak zijn met de juiste afstellingen.
 
Ook ik ben afgelopen vrijdag langs geweest (@karanja niet gezien).
Idd een grote verbetering, van 150 naar min 190 pk maar het koppel van 320 naar 420nm is beter voelbaar.
Versnelt vele malen makkelijker.
Dsg aanpassing ook laten doen, ook een grote verbetering.
Kortom, blij mee.
Net bedrijf met deskundige mensen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Extra bevestiging is nooit verkeerd toch?

Als ik naar een bedrijf ga lees ik liever 100 positieve reviews dan slechts 1.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Ook ik ben afgelopen vrijdag langs geweest (@karanja niet gezien).
Idd een grote verbetering, van 150 naar min 190 pk maar het koppel van 320 naar 420nm is beter voelbaar.
Versnelt vele malen makkelijker.
Dsg aanpassing ook laten doen, ook een grote verbetering.
Kortom, blij mee.
Net bedrijf met deskundige mensen.
Ik was tussen 9-11 daar, jij zou pas in de middag langsgaan toch? Laatste half uur was ik wel beneden bij de rollerbank waar een gti getuned werd tot 325 pk.
 
Reminder: vandaag is de laatste dag voor het aanmelden. De afspraak om langs te gaan kan later gemaakt worden. Deze mensen gingen jullie voor:

1. Bakboord1
2. Karanja
3. Superb L&K
4. Schipperss
5. Kennis HarrieSkoda
6. Zoon Erik_NL
7. Rosinfield
8. Frup
9. WRX
 

Kanerr

Forumguru
Helaas, er is een update mogelijk, maar niet noemswaardig sneller. Zonde van de 150euro en kan niet meedoen met de actie ;)
 

WRX

Nieuw lid
Ja dank je wel @karanja.....
Afgelopen zondag aangemeld, afgelopen maandag had ik al een afspraak staan voor onderhoud.
Gelijk die stage 1 meegepakt, ook super van VAG techniek dat ze zo flexibel waren.
 

Frup

Forumguru
Gisteren was ik als laatste (volgens VAG Techniek) van de forumactie in Nuenen.
Op de terugweg van vakantie kwamen we er al bijna langs. Op de heenweg lukte helaas niet meer tijdig.
Nette garage. Goede indruk van gekregen. Originele software in doosje meegekregen. En een sticker ‘Powered by …’.
Ben benieuwd, heeft iemand die ook op zijn auto geplakt?
Nu weer lekker rijden!
F1DC1642-896F-4826-86BA-B7014725D7AC.jpeg
 
Bovenaan Onderaan