Kortingsactie tuning - aanmelden niet meer mogelijk.

Frup

Forumguru
Zijn er nog wel eens kortingsacties voor tuning?
Mijn vorige auto heb ik destijds bij TVS laten doen. Toen was er via het forum een leuke actie.
Ik zou mijn huidig auto ook willen laten tunen, en de EGR laten wegschrijven. Maar wacht eigenlijk op een mooie actie.
Anders krijg ik er geheid spijt van.
 

EdK

Forumguru
Tsja dan zou je een oproep moeten doen hier wie er nog meer willen tunen en dan TVS en VAG Techniek mailen dat als je met 5 of 10 personen in één komt wat je dan voor korting kunt krijgen bij ze !Dat zijn de kortingen waar jij van toendertijd ook op doelt !?
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

EdK

Forumguru
HoHo ik ga het niet opzetten hoor !
Zou zeggen maak een topic hiervoor aan, welk deel van forum dat zullen onze mods wel weten !!
Maar als je zo'n oud topic even opzoekt dan kun je meteen zien hoe de opzet is !
Meen me te herinneren dat ze een korting bij 5 personen hadden en bij 10 etc
 

Frup

Forumguru
@Schippersss heel fijn dat jij het wilt opzetten. :yeehaa:
Dat zijn er dan dus al twee.
Ik zou het liefst vóór mijn vakantie laten doen (v.a. 24 aug.).
 

Schippersss

Forumguru
VAG techniek is voor mij goed. Misschien kunnen ze mooi combi deal maken voor motor en dsg.
 
Laatst bewerkt:

Frup

Forumguru
Ik heb geen DSG.
Misschien is de zomervakantie niet het handigste moment voor interesse peiling.
VAG-Techniek is voor mijzelf niet heel handig, want 450km heen en weer.
 

PizzaPieter

Forumguru
Twijfel al tijdje en had t al willen hebben toen ik vorige week met caravan vertrok naar Frankrijk (waar ik nu naar een afgrijselijke karaoke zit te luisteren die over de camping schalt).

Er waren soms acties van €375 voor gewone timing, voor mij prima.
En toch.....€375 voor iets wat al prima werkt...
 

Schippersss

Forumguru
DSG tuning nu gratis, maar heb geen DSG.
Als ik DSG erbij krijg, zeg ik 'ja!'.
Klopt idd, dsg stage 1. Dat is alleen de koppel druk verhogen zodat de bak de tuning aankan. Dat is eigenlijk niet helemaal wat je wilt met een dsg bak. Mooiste is totale update zodat die sneller, hoger en beter schakelt.
 
Bovenaan Onderaan