Korting bij VAGtechniek

DiVini76

Forumguru
bij 40% korting op stage 1 tuning en de €100 korting op dsg stage 2 heb ik interesse. Dit is gelijk aan de vorige actie.

Daar zou ik ook wel interesse in hebben.
Ik zou eventueel ook wel eens bij VAG-Techniek willen peilen hoe zij hier tegenover staan.


Edit: ik heb al een mailtje richting VAG-Techniek gestuurd! :D
Ik laat hier wat weten zodra ik informatie heb en wat de eventuele voorwaarden voor een actie zijn.
Misschien beter om er een nieuw topic voor aan te maken dan?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Www0

DiVini76

Forumguru
Al bericht van VAG-Techniek terug gekregen; op dit moment gaan ze helaas geen nieuwe actie opzetten.
De vorige actie voor leden van het Skodaforum is nog redelijk recent geweest en het is op dit moment even te druk.

:( Jammer! Dus even verder afwachten, of gebruik maken van de huidige 30% korting die loopt...
 
Jamaarjamaarjamaar elke ervaring is uniek! En als er geen nieuwe ervaringen gepost worden dan ploppen er over een tijdje alleen nog maar oude, niet meer aktuele ervaringen op als ik de zoekfunctie gebruik ;)
 

Bakboord1

Forumguru
Tot nu toe nog geen klachten over mijn afgelopen najaar uitgevoerde tuning op mijn 1.4tsi met dsg.
Het vierkant schakelen bij koude bak gaat er niet mee weg helaas.
ik heb dsg tuning 1+2 maar merk daar eigenlijk geen verschil van.
Het extra koppel is wel lekker en wordt af en toe ook aangesproken.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

1983jeroen

Forumguru
Ik heb vorige week een offerte opgevraagd bij Vagtechniek. € 449,- voor stage 1 voor de motor en dan nog € 199,- voor DSG stage 2.
Toch best een hoop geld.

Stage 1 lijkt mij standaard software? Pas bij 1+ wordt ook de rollenbank gebruikt enzo.

Schrijft VAG de tuning echt zelf en is stage 1 dan ook gewoon goed of beter doorsparen voor stage 1+?


Wil wel dat het goed gebeurt omdat mijn laatste tuning ervaring bij ATM was en ben daar nooit helemaal 100% tevreden mee geweest.
 

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Vag techniek is het geld waard, zij zijn een erkende tuner die zelf soms wel jarenlang aan op maat gemaakte coderingen werken voor bepaalde motoren, je krijgt daar echt wel de juiste software op maat gemaakt voor uw motorisatie.

Bovendien is een hoop geld relatief, je auto word er echt heel veel beter van rijden, voor 6-800 euro koop je geen auto die zoveel beter rijd :)
 

Slider

Forumguru
@1983jeroen Stage 1 is een goed en bewegen standaard tuning voor je motor type, aan de veilige kant uiteraard.
Echter is deze niet specifiek op je motor karakteristieken aangepast, elke motor is nu eenmaal anders door bouw, slijtage en eerder gebruik.

Stage1+ lezen ze je motor uit op de rollerbank en passen de tuning hierop aan. Daarom is Stage1+ ook meteen een klap duurder, software wordt ter plekken aangepast voor je auto specifiek.
 
Hallo Jeroen

Ik rij nu een half jaar met een kodiaq 2018 1.4 handbak met stage 1 (125pk-200Nm naar 170 met 300Nm) van VAG-Neunen. Niet geheel hetzelfde als dsg maar zeer tevreden. Zeer profi bedrijf met alleen maar focus op kwaliteit. Ze schrijven alle software zelf.
De 1.4 is ongeveer de meest gebruikte vag motor die ze door en door kennen.
Risico is er altijd, maar bij hun gering. Ik ben blij dat ik ondanks eigen twijfel toch ben geweest.
Groeten!
 

EdjeB

Actief lid
Al bericht van VAG-Techniek terug gekregen; op dit moment gaan ze helaas geen nieuwe actie opzetten.
De vorige actie voor leden van het Skodaforum is nog redelijk recent geweest en het is op dit moment even te druk.

:( Jammer! Dus even verder afwachten, of gebruik maken van de huidige 30% korting die loopt...

Wanneer zou het een goed moment zijn om opnieuw te peilen bij VAGtechniek? Ik heb in ieder geval wel interesse.

p.s. hoe kan ik weten of mijn Superb al eens is gechipt? Voor mij is Neunen wel een stukkie rijden en ik zal niet de eerste zijn die daar staat en erachter komt dat er al een stage 1 op zit. Heb die ervaring al gelezen hier op het forum
 

1983jeroen

Forumguru
Ik heb mijn afspraak af moeten zeggen ivm de schade aan de Octavia. Heb dus wel interesse als er meerderen tegelijk willen
 

JeSko

Forumguru
hoe kan ik weten of mijn Superb al eens is gechipt?

Door je motorisatie zijn 0-100 tijd op youtube te googlen, een leeg industrie terrein te zoeken en hem enkele malen te lanceren. Als je daar beduidend onder de 0-100 tijd gaat weet je dat hij gechipt is, wel makkelijker te meten bij droog en wat warmer weer, ook een DSG helpt aangezien deze meestal hetzelfde doet als een andere DSG, handbak dan komt er weer de factor talent bij kijken.
 

Harrynak63

Actief lid
Hier ook interesse. Gaat wel om Ibiza van zoonlief maar lijkt me vast geen probleem.
 
Laatst bewerkt:

EdjeB

Actief lid
Door je motorisatie zijn 0-100 tijd op youtube te googlen, een leeg industrie terrein te zoeken en hem enkele malen te lanceren. Als je daar beduidend onder de 0-100 tijd gaat weet je dat hij gechipt is, wel makkelijker te meten bij droog en wat warmer weer, ook een DSG helpt aangezien deze meestal hetzelfde doet als een andere DSG, handbak dan komt er weer de factor talent bij kijken.
Thanks, binnenkort naar Zwitserland via Duitsland, dus met topsnelheid zou het ook te testen moeten zijn.. als het weer een beetje mee zit

Ik hoopte op een sticker of iets zichtbaars in de boordcomputer
 
Bovenaan Onderaan