Korting bij VAGtechniek

30% korting op tuning staat er op hun site, alleen staan er geen standaard prijzen genoemd ( zijn op aanvraag )
Beetje vaag zo.. Iemand een idee wat de laatst bekende prijzen voor stage 1 waren?
 

Tees

Donateur
Tsja, kwaliteit kost geld hè. 30% korting is trouwens vrij gebruikelijk bij VT, er is hier een half jaar terug oid een groepsactie geweest, toen kregen ze 40% korting. Dus dan zit je rond de €330.
 

EdK

Forumguru
Tsja dezelfde wagen met een zwaarder blok kost nog veelllllllllllll meer.... :koffie:
 

Erik_NL

Forumguru
@Matheus
lees ter informatie klik dit topic. Deelnemende zoon heeft voor Stage 1 € 329 betaald. Het geheugen van Tees werkt dus goed.
Een gezamenlijke kortingsactie komt tot dusver minimaal jaarlijks voor en wordt dan op dit forum gemeld
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Niets staat in de weg om zelf zo'n actie te organiseren natuurlijk; m.i. is die korting een farce, omdat het er alle schijn van heeft dat die een permanent karakter heeft
 
Bedankt voor alle reacties. Ik heb een mailtje gestuurd en zal een dezer dagen wel een prijs opgave krijgen.
Rond de 330 euro ( zoals Erik_NL en Tees vermelden ) zou ik wel een goede prijs vinden.
 

octaviabas

Senior Member
Stage 1 (2018 230 RS) komt (volgns mijn laatste vraag) op 399,- euro incl. BTW ( stage 1 DSG tuning inbegrepen)

*herinnert zich gelijk dat ie ze nog even antwoord moet geven.. :shutup:
 

kwillems

Donateur
Ik heb hier ook een recente prijsopgaaf van € 399 voor stage 1 tuning voor mijn onderstaande auto.
Voorlopig ga ik het niet doen trouwens.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Stage 1 is gewoon zorgen dat de DSG het koppel aankan, stage 2 is de DSG effectief gaan aanpassen mbt de schakelmomenten.
Lijkt mij logisch dat stage 1 dsg er “gratis” bij zit.
 

Www0

Lid
bij 40% korting op stage 1 tuning en de €100 korting op dsg stage 2 heb ik interesse. Dit is gelijk aan de vorige actie.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat doen ze alleen bij minimaal x deelnemers. Dus dan zou ik zeggen interesse peilen in nieuw topic en indien voldoende interesse, iets organiseren
 
Ik heb een prijs gekregen: 399 euro ( incl. 30% korting )voor stage 1.
Dat betekent dus 570 euro zonder korting.
 
Bovenaan Onderaan