Knipperlicht blijft branden

Joske

Forumguru
iemand een idee hoe dit alles eigenlijk komt? waardoor een boardnetmodule de geest geeft, na plaatsing aftermarket xenon?
 

Desperado

Forumguru
Gokje, goedkope rommel? Origineel zal wel niet voor niks zo duur zijn. Zal wel iets inzitten wat niet in de aftermarket zit.
 

Antera

Donateur
Ik heb er vandaag ooik een over de vloer gehad zelfde probleem. ook BCM naar de knoppen door after market xenon
 

Antera

Donateur
iemand een idee hoe dit alles eigenlijk komt? waardoor een boardnetmodule de geest geeft, na plaatsing aftermarket xenon?

Ja dat weet ik. De after market xenon setjes en vooral de wat goedkopere geven en stoorsignaal terug over de draden van de koplampen. Daardoor komt er een piekspanning soms terug de boardnet in waardoor deze doorbrand en je de klachten krijgt. Komt steeds meer voor aangezien nieuwere boardnetmodule's steeds fragieler worden
 

dirkkroneman

Forumguru
Pfff, Mark heeft het toch over: "vooral de wat goedkopere".. Aangezien Pilot een gerenommeerd merk is vraag ik mij af of hij daar wel eens problemen mee heeft gezien/gehoord..
 

Antera

Donateur
@Antera Maaaarrr... Stel je pakt een setje van Pilot? Net zo'n grote kans?

Yes er zijn zoveel sets en heb eigenlijk bij nagenoeg alle merken als gezien dat het gebeuren KAN. Let ook op dat de verkoper niet aansprakelijk is. Gevolgschade is niet verhaalbaar staat er nagenoeg in elke voorwaarde. Houd daar rekening mee

Ik wil niemand bang maken maar meer informatief hierover zijn
 

Antera

Donateur
Heb ik het woordje "troep" in de mond gehad???

Ik zeg alleen dat het ik van veel soorten en merken xenon de eerder genoemde problemen tegen ben gekomen dit wil niet zeggen dat ik nu ineens "expert" ben omtrend dit verhaal en kan dus niet alles beoordelen. Ik vermeld alleen mijn ervaringen. Daarom vermeld ik ook het KAN gebeuren. Ik kan niks garanderen
 
Bovenaan Onderaan