Knipperlicht blijft branden

Bastiaan1977

Senior Member
@TooTall Kun je op deze manier iets uitlezen met betrekking tot een mogelijke onjuiste montage van de xenon..? of zit jij ergens anders aan te denken?
 

TooTall

Forumguru
Uitlezen is weten...Als er niets aan de hand is met de wagen (geen foutcodes) dan ligt het aan de Pilot set. Als er iets met de BCM aan de hand is, zal je wellicht een foutmelding krijgen.
 

Bastiaan1977

Senior Member
Zojuist (in de heerlijke Hollandse regen) nog even het knipperlicht lampje getest. Ik dacht dat deze defect was maar hij doet het nog. Scheelt al weer €35,00. Ik zal deze er nog maar even uitlaten, anders blijft hij maar branden.

Nu dus maar hopen dat er niets aan de hand is met de stuurmodules.
 

ertromp

Forumguru
Je bent zeker welkom langs te komen maar op korte termijn lukt me dat niet.
Ik weet niet waar je woont in Nederland?
 

Bastiaan1977

Senior Member
Ik woon in Gaanderen, maar mijn werkgever heeft ook een vestiging in Apeldoorn, daar kan ik ook werken. Wellicht dat we dit in overleg dan eens kunnen combineren.

Ik kan ook eerst eens naar mijn garage gaan, deze heeft ook een uitlees apparaat. Wellicht kan hij ook een antwoord geven.

Ik zou zeker nog wel eens gebruik willen maken van jouw diensten om een aantal instellingen te wijzigen.

In ieder geval bedankt, we houden contact.
 

Bastiaan1977

Senior Member
Zojuist bij de garage geweest om de auto te laten uitlezen. Het enige wat geconstateerd is, is dat er een foutmelding gegeven word op de koplampen. Deze geeft de maxidot echter niet weer. Gelukkig heeft het inbouwstation van de xenon aangegeven om op zoek te willen gaan naar de fout.

Voor zover de garage kon beoordelen waren er nog geen modules stuk. :yeehaa:
 

Bastiaan1977

Senior Member
Zojuist is de auto weer teruggebouwd naar de originele staat (xenon en leds eruit). Er blijkt een verkeerde set gemonteerd te zijn. Volgende week horen we meer. De garage die dit voor mij heeft gedaan lost het tot op heden erg goed op en heeft er 100% vertrouwen in dat alles goed komt.

Wordt vervolgd.............
 

CDK

Forumguru
Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent én dat ze het netjes voor je gaan oplossen!
 

Bastiaan1977

Senior Member
Nu blijkt er toch een module stuk te zijn. Mijn garage is druk op zoek naar een vervangende module, wie weet waar je deze gebruikt kunt kopen?
 

Bastiaan1977

Senior Member
Zojuist navraag gedaan naar het onderdeel nummer..... de garage heeft hem al nieuw besteld hoor ik net. Is al geregeld dus. Dank voor je snelle reactie @TooTall
 

Antera

Donateur
Boardnet moest wel kapot zijn. Die fixt zichzelf niet. Dit soort storingen worden helaas niet altijd gezien met VCDS maar zijn wel tekenen ervan. After market xenon maakt soms meer kapot dan je lief is. Zie het regelmatig terug helaas
 

Bastiaan1977

Senior Member
Zojuist mijn auto weer opgehaald bij de garage. Er is een nieuwe boardnet gemonteerd en alles werkt weer :jaja:!!

Ik wil nog wel een compliment maken aan de garage die dit allemaal verzorgt en uit gezocht heeft. De mannen daar hebben er veel tijd ingestoken het is een dure les geweest voor de garage. Nu is alles weer in originele staat terug. Ze hebben hun verantwoordelijkheid genomen in deze en mij het aankoopbedrag teruggegeven. Mijn advies en conclusie hierover is dus ook. LAAT GEEN AFTERMARKET XENON INBOUWEN!!!!!!!!!

Aanrader voor service, advies en onderhoud -> garage VenderBosch uit Halle!!
 
Bovenaan Onderaan