infotaiment update

EdK

Forumguru
Ja volgens mij ook @hemi24 , althans er iets overheen nu. want je komt niet weg met de laatste file en een 16Gb SD kaart
één van de reden dat ik via amazon toen de 32Gb versie heb aangeschaft voor heel weinig
 
Ik heb alleen westeuropa nodig en die past prima, nu nog flitsers er op.
Weet iemand toevallig hoe je flitsmeister er op zet.
En dan niet "" gewoon downloaden en installeren"" dan had ik het al gedaan.
Ik heb dat apparaat pas 3 dagen dus ik weet nog niets.
 

Rallye

Forumguru
@jaapm Misschien moet je je toch een beetje zelf inlezen…….

Flitsmeister zet je niet op de radio, maar staat op je telefoon, die je met de radio verbindt via Apple CarPlay of Android Auto.
 
Maak je borst maar nat als je eenmaal toe bent aan een na juli 2022 typegoedgekeurde auto toe bent die de zichzelf verplicht resettende snelheidswaarschuwing aan boord heeft. Mijd dan in elk geval VAG, want die gaan dat vast niet correct voor elkaar krijgen.
wat bedoel je daar mee, resettende waarschuwing?
 

ertromp

Forumguru
Kanonskogel bedoelt waarschijnlijk een snelheidsbegrenzer maar die regelgeving is (nog) niet aangenomen Europees en DLD kennende gaan die daar wel voor liggen
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Canon-Eye

Forumguru
Kanonskogel bedoelt waarschijnlijk een snelheidsbegrenzer
1) Nee, dat bedoel ik niet.
Nieuw geïntroduceerde (oftewel nieuw type-goedgekeurde modellen) vanaf juli 2022 moeten voorzien zijn van een zelf-ingrijpend systeem dat bij overschrijding van de terplaatse geldende maximumsnelheid de bestuurder waarschuwt (gaspedaal dat trilt en/of extra tegendruk geeft) en ook de cruisecontrolinstelling aanpast. Dit is te overrulen door toch meer gas te geven én het mag uitschakelbaar zijn, met dien verstande dat het na elke nieuwe start weer automatisch ingeschakeld moet zijn.
N.B.: Dat is dus geen snelheidsbegrenzer in de strikte zin van het woord (zoals die al vele jaren verplicht is op vrachtwagens>3,5 ton).

2) Een Canon is geen kanon:
;)
 

Bijlagen

  • Cannon.jpg
    Cannon.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 9

EdK

Forumguru
Met een kanon maak je foto's en met een Canon schiet je kogels :D
Maw met beide schiet je ...........:cheers:
 

EdK

Forumguru
Mmm ben ik niet zo zeker van, dingen geschoten door de canon kunnen zeer belastend zijn en dus zeer gevaarlijk voor de persoon in kwestie.... :pieker:
 

Rainesh

Forumguru
1) Nee, dat bedoel ik niet.
Nieuw geïntroduceerde (oftewel nieuw type-goedgekeurde modellen) vanaf juli 2022 moeten voorzien zijn van een zelf-ingrijpend systeem dat bij overschrijding van de terplaatse geldende maximumsnelheid de bestuurder waarschuwt (gaspedaal dat trilt en/of extra tegendruk geeft) en ook de cruisecontrolinstelling aanpast. Dit is te overrulen door toch meer gas te geven én het mag uitschakelbaar zijn, met dien verstande dat het na elke nieuwe start weer automatisch ingeschakeld moet zijn.
N.B.: Dat is dus geen snelheidsbegrenzer in de strikte zin van het woord (zoals die al vele jaren verplicht is op vrachtwagens>3,5 ton).

2) Een Canon is geen kanon:
;)

ISA is onderdeel van nieuwe GSR2 regelgeving, implementatie is voor nu alleen voor categorieen M2, M3, N2 en N3. Dus niet voor M1 (auto's).

1678010407925.png


Wat betreft de navi 2023-2024 kaart, die past wel op een 16gb SD kaart. Je moet alleen de overbodige talen verwijderen + de graphics voor Seat en VW. Dan past het er wel op.
 

Antera

Donateur
Aanvullende info:

Formateer met fat32 en dan 8192 bytes.

Dan de 2 mappen verwijderen:

MAPS-00-CFG-MAPCFG (Mappen van het merk wat je niet nodig hebt verwijderen en bijbehorende de losse .cfg bestanden)



En

MAPS-00-SDS (hier alle mappen behalve NL en losse meta_info_db bestand)


Veel plezier ermee.
 
Bovenaan Onderaan