Het grote S3 levertijden topic

Jan A

Actief lid
Yes, Yes... Gisteren te horen gekregen dat mijn superb combi style 2.0 dsg in productie is.
Hij is bested eind februari. De wagen zou toekomen begin augustus bij de dealer.
Aftellen maar...
Ben benieuwd of de mijne er nu voor of achter staat op de band. Gisteren nog eens een mailtje naar de dealer gestuurd maar nog geen antwoord.
 

Jan A

Actief lid
Yes, Yes... Gisteren te horen gekregen dat mijn superb combi style 2.0 dsg in productie is.
Hij is besteld eind februari. De wagen zou toekomen begin augustus bij de dealer.
Aftellen maar...
Bericht van de dealer:
"Deze info (jouw bericht @Skodadrivertom) kan ik je niet bevestigen, er is herstel in de productie van de Superb Combi en er wordt gezegd dat je wagen in augustus zal toekomen maar zie dit niet in mijn scherm.

Ik ben pas gerustgesteld als ik in mijn scherm “Bestelling gepland voor productie” zie staan."

Rest mij dus niks dan verder af te wachten...
 
D

Deleted member 20754

Eindelijk komt het einde in zicht, vandaag kunnen kortsluiten dat wagenparkbeheer mijn auto gaat uitleveren per 23 juli ipv 15 september.
Dit is super, want dan kunnen we mooi met de Superb naar de Franse Alpen.

Alleen wel wat huiverig voor de toch wel wisselende verhalen hier, over geluidshinder en doorslaande vering. En juist een na ontvangst moet er een caravan achter van 1600kg.
 

Jan A

Actief lid
Eindelijk komt het einde in zicht, vandaag kunnen kortsluiten dat wagenparkbeheer mijn auto gaat uitleveren per 23 juli ipv 15 september.
Dit is super, want dan kunnen we mooi met de Superb naar de Franse Alpen.

Alleen wel wat huiverig voor de toch wel wisselende verhalen hier, over geluidshinder en doorslaande vering. En juist een na ontvangst moet er een caravan achter van 1600kg.
Zorg dan maar dat je snel 1000km op de teller hebt voordat je je sleurhut aanhangt. Staat in de handleiding.
 

BadBert

Forumguru
Eindelijk komt het einde in zicht, vandaag kunnen kortsluiten dat wagenparkbeheer mijn auto gaat uitleveren per 23 juli ipv 15 september.
Dit is super, want dan kunnen we mooi met de Superb naar de Franse Alpen.

Alleen wel wat huiverig voor de toch wel wisselende verhalen hier, over geluidshinder en doorslaande vering. En juist een na ontvangst moet er een caravan achter van 1600kg.
Geluidshinder is bij mij beperkt tot nihil, door de chrome strips op de deur GOED op hun plek te duwen...
 

DavidV

Forumguru
Net 2 dagen Duitse autobahn achter de rug, ja boven de 180 suist hij wel wat harder dan een Audi A4 (S3 combi + panodak), maar daaronder blijft alles heel beschaafd. Met 4 in de auto lekker strak op dcc sport, maar ook op comfort lekker genieten met zacht veercomfort. Met het extra gewicht achter wiegt hij dan gelijkmatig over de weg, zonder het gepomp voor. Zeer tevreden ! ACC op 180 en lane assist, en lekker cruisen ! De collega's op de achterbank vroegen wanneer ze met de nootjes langskwamen, en waarom de minibar niet gevuld was.
 

DavidV

Forumguru
Ah, en 2 weken geleden met de caravan naar Duitsland geweest. Wat een trekker ! Strak op de weg, super makkelijk aanpikken met achteruitrijcamera, en dsg past zich super aan ! Dcc moet dan echt wel op sport.
 

Kemmie

Donateur
Gistermiddag laat opgehaald. Besteld op 7juni en geleverd op 23 juni (voorraad auto). Een snelle foto, dit weekend wat mooiere maken.

Een schitterende quarzgrey Superb Style Business Line (1.6 TDI) met adaptive cruise control, sunset en een reservewiel.
Superb.png
 
Bovenaan Onderaan