Het grote S3 levertijden topic

dirkr

Senior Member
Ahja en een klein frigo'tje dat we gaan aansluiten in de koffer want JA HOOR er is een stopcontact aanwezig! Lekkere koude frisdrankjes en kaas en salami voor onderweg mét franse baguette uiteraard!

Gaat dat niet teveel power vragen? Of moet al een heel klein frigootje zijn :)
 

Bart81

Forumguru
Ik denk dat uw heel klein frigoke toch nog boven het toegelaten vermogen gaat hoor...
Die aansluiting 230v , mag volgens mij maar 180w hebben als ik me niet vergis
 

Middag

Forumguru
Vandaag is de mijne geleverd.. plaatjes zeggen meer.. dus ik hou m'n mond. Uiteraard wel gelijk met VCDS en de cockpit aan de gang gegaan.. IMG_7275.JPG
Aflevering goed geregeld door Ames

IMG_7276.JPG IMG_7277.JPG IMG_7278.JPG IMG_7279.JPG
Niet zo goed te zien, maar het zitvlak is geperforeerd evenals de binnenkant van de wangen. Stiksel in kleur van hemel op de wangen.

IMG_7225.jpg
VCDS ;)

IMG_7285.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_7286.JPG
    IMG_7286.JPG
    676,5 KB · Weergaven: 40

xplain

Forumguru
Vandaag is de mijne geleverd.. plaatjes zeggen meer.. dus ik hou m'n mond. Uiteraard wel gelijk met VCDS en de cockpit aan de gang gegaan.. Bekijk bijlage 51751
Aflevering goed geregeld door Ames

Bekijk bijlage 51752 Bekijk bijlage 51753 Bekijk bijlage 51754 Bekijk bijlage 51755
Niet zo goed te zien, maar het zitvlak is geperforeerd evenals de binnenkant van de wangen. Stiksel in kleur van hemel op de wangen.

Bekijk bijlage 51758
VCDS ;)

Bekijk bijlage 51756

Mooi hoor! Is dat nu Pacific blue?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

gdisselkoen

Forumguru
Leuke accessoire op de achterbank, in een gestreept jurkje :D

Welke vestiging is dit? Ik mag de mijne a.s. maandag op gaan halen.

Veel rijplezier en veilige kilometers!
 

LiesaD

Nieuw lid
Hi all,

Ze zijn maandag 6 juni begonnen met de productie en is sinds gisteren aangekomen in Erps Kwerps! Ze kunnen de auto dus maken op 4 (!) dagen! Nu moet ik enkel wachten op fleet wanneer ik hem in ontvangst mag nemen. Dit zal eind juli worden. ;)
 

dirkr

Senior Member
Proficiat!
Snap alleen niet waarom die Dealers niet overleggen met de leasingmaatschapij..

Mijn contract is al afgelopen van 1 april en rij nu rustig verder buiten contract. Mijn hopelijke leverdatum zal pas eind augustus/begin september zijn..

Snappen wie het nog snappen kan..
 

Middag

Forumguru
Mooi hoor! Is dat nu Pacific blue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nee dit noemen ze lavablue. Was nog even in spanning hoe dit er in t echt uitziet... Maar ben erg blij dat ik voor deze kleur ben gegaan. Rondom 15mm spacers en eibach verlaging. Maakt de auto erg dik.
 
Bovenaan Onderaan