GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
Lijkt me normaal dat je het meteen bij het maken van de afspraak, dus vooraf, aangeeft als je van een regeling gebruik wilt maken.
Niet achteraf zeuren...
 

CDK

Forumguru
Lijkt me normaal dat je het meteen bij het maken van de afspraak, dus vooraf, aangeeft als je van een regeling gebruik wilt maken.
Niet achteraf zeuren...

Ja maar hier gaat het om mensen die zich niet eens hadden opgegeven en die al getuned hebben voordat de actie van start ging. Vandaar mijn voorgaande post.
 

B.Stuurder

Forumguru
Heel goed, ik ben destijds helemaal naar Varsseveld gereden met mijn vorige auto omdat deze nog niet was geleverd, om de actie te kunnen claimen, nadat ik me had opgegeven via de groupbuy.
Een beetje moeite nemen en jezelf inschrijven lijkt me gepast.

Uiteindelijk heb ik de aanbieding nog niet gebruikt, maar daar gaat het niet om.........
 

TurboT

Forumguru
idd mensen moeten zich aanmelden via Corné. Daarna bellen voor de afspraak en de Group actie vermelden.

Mensen die claimen nadat ze getuned hebben is sowieso een fail.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sandurtjuh

Forumguru
Heel goed, ik ben destijds helemaal naar Varsseveld gereden met mijn vorige auto omdat deze nog niet was geleverd, om de actie te kunnen claimen, nadat ik me had opgegeven via de groupbuy.
Een beetje moeite nemen en jezelf inschrijven lijkt me gepast.

Uiteindelijk heb ik de aanbieding nog niet gebruikt, maar daar gaat het niet om.........
Maar je was er wel, dat is pas top.
 

oco1979

Forumguru
Best AH, ik heb vorige week drie ons ham gekocht en nu zie ik in de folder dat deze in de reclame komt a.s. week. Kan ik het verschil even op komen halen? WTF dudes????

Moet maar durven.

Tegenwoordig verschiet ik in niets meer.

Dees week ook zo iets op het werk tegen gekomen. 2x zelf.

Partikulier die met wagen in panne stond,platte band.

Konden we vermaken doormiddel van een prop.

na herstelling vraag ik het nodige bedrag.

Zit dat niet in de assistance ????:pieker:

Nee,stukken zijn altijd ter plaatse te betalen,werkuren niet.(leasing is wat anders)

Als vb : je valt zonder benzine of diesel en ik doe er in,ga je deze ook niet betalen.......

Wel gemakkelijk zijn,zou dan veel bellen zene

Nu doe ik zonder brandstof altijd op me takelwagen en rij ik naar de pomp.

Geen gezaag of wat dan nog voor de betaling van de brandstof.

Sommige merken gaan zeer moeilijk met ietskes van brandstof,beter is halfvol of nog beter vol.
 

HarrieSkoda

Forumguru
ER ZIJN MENSEN DIE CLAIMEN LID TE ZIJN VAN DIT FORUM DIE ZICH NIET HEBBEN OPGEGEVEN VOOR DE GROUPBUY EN REEDS EEN TUNING HEBBEN LATEN UITVOEREN BIJ TVS TEGEN NORMAAL TARIEF EN DIE NU ALSNOG DENKEN RECHT TE HEBBEN OP EEN TERUGGAVE TER HOOGTE VAN DE HUIDIGE KORTING.

Wat een sneaky zet.. Het was het proberen waard voor hen schijnbaar.
Goed dat je het in de hand hebt Corné met de duidelijke instructies, welke je doorspeelt naar TVS.

Iets met durf te vragen:shutup:
 

leon-cupra

Forumguru
Moet maar durven.

Tegenwoordig verschiet ik in niets meer.

Dees week ook zo iets op het werk tegen gekomen. 2x zelf.

Partikulier die met wagen in panne stond,platte band.

Konden we vermaken doormiddel van een prop.

na herstelling vraag ik het nodige bedrag.

Zit dat niet in de assistance ????:pieker:

Nee,stukken zijn altijd ter plaatse te betalen,werkuren niet.(leasing is wat anders)

Als vb : je valt zonder benzine of diesel en ik doe er in,ga je deze ook niet betalen.......

Wel gemakkelijk zijn,zou dan veel bellen zene

Nu doe ik zonder brandstof altijd op me takelwagen en rij ik naar de pomp.

Geen gezaag of wat dan nog voor de betaling van de brandstof.

Sommige merken gaan zeer moeilijk met ietskes van brandstof,beter is halfvol of nog beter vol.
baja eerste keer dat ik pechdienst liet komen voor een platte band, keek ik toch ook even raar dat ik moest betalen. Als klant zijnde veronderstel je idd dat zoiets er zit inbegrepen. Laatste keer vroeg de wegenwachter moet ik hem naar de bandenboer slepen (geen reservewiel)... Uhhh neen ... Jullie zijn goedkoper :D
 

HarrieSkoda

Forumguru
Vandaag ben ik bij TVS geweest om de DSG (aankoop)keuring aan mijn O3 uit te laten voeren.

Door de vervelende files onderweg helaas 10 minuten vertraging opgelopen, maar vervolgens alsnog vriendelijk ontvangen door Rico en Mischa. Daarna is Rico met zijn uitleesapparatuur in de Skoda gestapt en heeft een uitgebreide data-log van de O3 kunnen maken.

Bij terugkomst van de 'testrit' het goede nieuws te horen gekregen dat de O3 prima in orde is en dat er niets schokkends op de DSG aan te merken is. Met de complimenten erbij.

Hartstikke fijn om te horen natuurlijk! Nu houdt eigenlijk niets mij meer tegen om op korte termijn de chip op maat icm. DSG update uit te laten voeren.

Aangezien ik reeds heb begrepen dat er veel animo is om eventueel op een zaterdag met een aantal mensen die kant op te gaan voor de groupsbuy, heb ik dit vandaag met Rico besproken. Rico vond het niet bezwaarlijk om eens op een zaterdag te komen werken als dit niet voor enkel één individu is, mits de chiptuner die dag ook beschikbaar is.

Nu is mijn vraag;
Wie heeft er (serieuze) interesse om op een zaterdag die kant op te gaan?

Opgavelijstje:
- Harrieskoda
-
-
-
-

Over een exacte datum ga ik met Rico in conclaaf (bij voldoende animo).
Ook hoeveel personen er op één zaterdag terecht kunnen volgt nog!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Haderach

Senior Member
Vandaag ben ik bij TVS geweest om de DSG (aankoop)keuring aan mijn O3 uit te laten voeren.

Door de vervelende files onderweg helaas 10 minuten vertraging opgelopen, maar vervolgens alsnog vriendelijk ontvangen door Rico en Mischa. Daarna is Rico met zijn uitleesapparatuur in de Skoda gestapt en heeft een uitgebreide data-log van de O3 kunnen maken.

Bij terugkomst van de 'testrit' het goede nieuws te horen gekregen dat de O3 prima in orde is en dat er niets schokkends op de DSG aan te merken is. Met de complimenten erbij.

Hartstikke fijn om te horen natuurlijk! Nu houdt eigenlijk niets mij meer tegen om op korte termijn de chip op maat icm. DSG update uit te laten voeren.

Aangezien ik reeds heb begrepen dat er veel animo is om eventueel op een zaterdag met een aantal mensen die kant op te gaan voor de groupsbuy, heb ik dit vandaag met Rico besproken. Rico vond het niet bezwaarlijk om eens op een zaterdag te komen werken als dit niet voor enkel één individu is, mits de chiptuner die dag ook beschikbaar is.

Nu is mijn vraag;
Wie heeft er (serieuze) interesse om op een zaterdag die kant op te gaan?

Opgavelijstje:
- Harrieskoda
-
-
-
-

Over een exacte datum ga ik met Rico in conclaaf (bij voldoende animo).
Ook hoeveel personen er op één zaterdag terecht kunnen volgt nog!


Een zaterdag lijkt me ook handig. Ik wacht echter nog op de levering en het inrijden :D
 

Sportline

Senior Member
Mijn RS is 11 mei aan de beurt om alleen de DSG te optimaliseren, ook mijn ervaring zal ik t.z.t met jullie delen.
 
Laatst bewerkt:

Gerjo

Senior Member
Mijn onderhoud staat voor 29 juni gepland. Dus ik zal die week erop naar Varsseveld rijden.

Stel jullie plannen dit voor zaterdag 1 juli, dan ben ik er bij. Anders ga ik wel die maandag of dinsdag of woensdag naar Rico.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Vandaag ben ik bij TVS geweest om de DSG (aankoop)keuring aan mijn O3 uit te laten voeren.

Door de vervelende files onderweg helaas 10 minuten vertraging opgelopen, maar vervolgens alsnog vriendelijk ontvangen door Rico en Mischa. Daarna is Rico met zijn uitleesapparatuur in de Skoda gestapt en heeft een uitgebreide data-log van de O3 kunnen maken.

Bij terugkomst van de 'testrit' het goede nieuws te horen gekregen dat de O3 prima in orde is en dat er niets schokkends op de DSG aan te merken is. Met de complimenten erbij.

Hartstikke fijn om te horen natuurlijk! Nu houdt eigenlijk niets mij meer tegen om op korte termijn de chip op maat icm. DSG update uit te laten voeren.

Aangezien ik reeds heb begrepen dat er veel animo is om eventueel op een zaterdag met een aantal mensen die kant op te gaan voor de groupsbuy, heb ik dit vandaag met Rico besproken. Rico vond het niet bezwaarlijk om eens op een zaterdag te komen werken als dit niet voor enkel één individu is, mits de chiptuner die dag ook beschikbaar is.

Nu is mijn vraag;
Wie heeft er (serieuze) interesse om op een zaterdag die kant op te gaan?

Opgavelijstje:
- Harrieskoda
-
-
-
-

Over een exacte datum ga ik met Rico in conclaaf (bij voldoende animo).
Ook hoeveel personen er op één zaterdag terecht kunnen volgt nog!

Het valt me op dat eerder in dit topic heel veel mensen interesse hadden om van een zaterdag gebruik te maken.
Sinds ik bovenstaande bericht heb geplaatst, zijn er eigenlijk pas 2 mensen die hier serieus op gereageerd hebben.
Komt dit door de feestdagen?

Misschien werkt een 'tagje'. Degene die eerder interesse hadden waren:
@jvaneijk ; Ik begreep dat jij de vraag ook al eerder voor hebt gelegd aan Rico, kun je in principe elke zaterdag?
@Frup ; Ben je elke zaterdag in principe beschikbaar?
@Gerjo ; Ben je elke zaterdag in principe beschikbaar?
@BartjeB ; Ik begrepe dat je reeds een afspraak had staan, maar mocht een zaterdag gevuld moeten worden, dat je hier wel aan mee wil werken. Wanneer staat je huidige afspraak gepland?
@Haderach ; Wanneer krijg je je auto geleverd en hoe lang moet je dan nog inrijden?
@Gorbattjov ; Ben je elke zaterdag in principe beschikbaar?

Ik hoop morgen van Rico uitsluitsel te krijgen over een eventuele datum én hoeveel mensen er maximaal op een zaterdag ingepland kunnen worden.
 

jvaneijk

Nieuw lid
Het valt me op dat eerder in dit topic heel veel mensen interesse hadden om van een zaterdag gebruik te maken.
Sinds ik bovenstaande bericht heb geplaatst, zijn er eigenlijk pas 2 mensen die hier serieus op gereageerd hebben.
Komt dit door de feestdagen?

Misschien werkt een 'tagje'. Degene die eerder interesse hadden waren:
@jvaneijk ; Ik begreep dat jij de vraag ook al eerder voor hebt gelegd aan Rico, kun je in principe elke zaterdag?
@Frup ; Ben je elke zaterdag in principe beschikbaar?
@Gerjo ; Ben je elke zaterdag in principe beschikbaar?
@BartjeB ; Ik begrepe dat je reeds een afspraak had staan, maar mocht een zaterdag gevuld moeten worden, dat je hier wel aan mee wil werken. Wanneer staat je huidige afspraak gepland?
@Haderach ; Wanneer krijg je je auto geleverd en hoe lang moet je dan nog inrijden?
@Gorbattjov ; Ben je elke zaterdag in principe beschikbaar?

Ik hoop morgen van Rico uitsluitsel te krijgen over een eventuele datum én hoeveel mensen er maximaal op een zaterdag ingepland kunnen worden.
Klopt @HarrieSkoda, ik had die vraag neergelegd omdat ik normaal gesproken alleen op zaterdag kan. Maar aangezien ik in mei alle weekende moet werken en in juni in het buitenland zit heb ik ruimte gemaakt in m'n agenda en een dag doordeweek vrijgemaakt en een afspraak gemaakt.
 

BartjeB

Senior Member
@HarrieSkoda Inderdaad druk met de paasdagen :) Ik heb de afspraak al staan op 3 mei. Ik kan redelijk veel weekenden maar wil de chip graag snel laten plaatsen. Daarom kies ik in iedergeval voor de datum doordeweeks. Een bijkomend voordeel is dat ik redelijk in de buurt werk en dus midden op de dag even langs kan gaan. Ik woon redelijk ver weg dus doordeweeks past mij prima! Mochten jullie met een grote club aanwezig zijn kom ik graag even langs natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan