Forumkorting bij Vag Techniek?

Waar zou je graag korting voor krijgen bij Vag Techniek?


  • Totaal aantal stemmers
    51
  • Opiniepeiling gesloten .

Wilko

Senior Member
Ik ga al langere tijd voor alles behalve de normale beurten naar VAGtechniek i.p.v. de slechts iets meer dan honderd meter verder gelegen Skoda Schenkels. Scheelt een aardige slok op een borrel, en de enige reden dat ik vooralsnog voor de beurten wel naar de Skodadealer ga is de mobiliteitsgarantie. Als ze dat ook nog bij VAG-techniek konden bieden dan was ik niet meer bij een Skodadealer te vinden.
 

GJ M

Forumguru
Ga ook voor de webshop, dit omdat het bedrijf zelf net even te ver voor me is, en ik het meeste onderhoud zelf pleeg te doen.
 

Noord26

Forumguru
@Joske: ik ga de 23e langs voor (groot) onderhoud aan de bolide. Garantie loopt 14 januari 2015 af en dan kan VAGtechniek mooi alles na lopen, cq. constateren als er iets niet in orde zou zijn naast het standaard onderhoud. Wat de dealer dan alsnog op kan lossen.

Lucas verwacht mij om 09:00. Kan er op wachten. Duurt wel circa 2 uurtjes. Niemand van hier die er dan zeer toevallig aanwezig is?
 

Octavia32

Forumguru
Ik ga voor alles behalve onderhoud, niet dat ik het niet vertrouw maar meer omdat ik een goede band heb met mijn dealer in Halle.
 

MRNX

Forumguru
Ik zou willen gaan voor updates: firmware en kaartmateriaal voor de columbus, aanpassingen aan de VCDS. Kan dan geen keuze maken in je poll :bloos:
 

CDK

Forumguru
@mkprs, daar kunnen forumleden je ook mee van dienst zijn, woont er niemand in je regio die dat kan of wil doen? Anders naar de eerst volgende meeting komen zou ik zeggen! ;)
 

MRNX

Forumguru
Is zeker een mogelijkheid! Heb wel begrepen dat de firmware soms een beetje problematisch is. Ik waardeer de kennis en kunde op dit forum, maar wil bij zoiets toch wel iets van garantie denk ik.
 

CDK

Forumguru
@mkprs, ik verwacht dat je op voorhand van @Vagtechniek dezelfde waarschuwing gaat krijgen als die je hier al gekregen hebt, werkt het naar behoren dan laten zoals het is, updaten kan, maar wel op eigen risico ;)
 

MRNX

Forumguru
Oké, goed om te weten. Toen ik ze laatst belde hebben ze het daar niet over gehad, alleen over de verbeterde functionaliteit en meer mogelijkheden van een nieuwere firmware in combinatie met nieuwe kaarten.
 

CDK

Forumguru
@mkprs, als er niet specifiek eigen risico benoemd is, dan mag je inderdaad garantie verwachten op een geleverd werk, dus in dat geval zit je redelijk safe. Ik zeg doen! Persoonlijk zou ik de gok wel durven nemen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MRNX

Octavia32

Forumguru
Het is allemaal niet zo link, je moet alleen geduld hebben en je moet weten welke hardware versie je hebt.
Ik heb @Rob1.8TSI ook bijgestaan bij zijn firmware update.

En verder de kaartupdates zullen nooit het probleem zijn.

Maar hoe dan ook voor updaten van firmware kun je beter kijken bij columbus topic.daar staat heel veel info. Ik heb daar ook een topic aangelegd hoe en wat je kunt doen om dit te updaten.
 
@Joske, heb je nog contact kunnen opnemen met VAGtechniek? Wil mijn auto begin volgend jaar laten chippen, korting is dan natuurlijk mooi meegenomen.
 

scorda

Lid
Hi
ik heb ook interesse in tunning korting onderhoud is te ver weg voor mij en heb ik een kennis voor webshop korting is ook wel wat
 

Noord26

Forumguru
Ik heb een afspraak staan bij VAGtechniek in januari.. Meer kan ik voorlopig niet zeggen ;)

Nog even geduld mannen :thumbsup:

Inmiddels wat weken verder. Ga binnenkort er weer langs voor een stuurwiel wissel. Wat voor soort korting zit er op de planning? Anders wacht ik nog een weekje extra als dat ook hardware matige aanpassingen op van toepassing zijn..
 

Joske

Forumguru
Zo, het is dinsdagavond :)

Ik heb vandaag de mensen van Vag Techniek gesproken betreffende extra korting voor forumleden.

Nu.. dit zal niet doorgaan, jammer genoeg. Maar ik heb wel een verstaanbare uitleg gekregen waarom niet.

Ten eerste heeft Vag Techniek sowieso al vrij lage prijzen ivgl met andere garages en al zeker ivgl met een dealer bijvoorbeeld. Dus de marges zijn al kleiner. Ten tweede wil men vermijden dat gelijk wie zich aanmeldt hier en vervolgens aan de balie van Vag Techniek.

Dan schiet het oorspronkelijke idee zijn doel voorbij vind ik.

Wat zij wel te kennen hebben gegeven, is dat ze héél graag opnieuw een meeting willen doen met het Skodaforum. De laatste meeting vonden zij zo fantastisch geslaagd dat zij dit wensen te herhalen komend jaar. Met uiteraard, opnieuw kortingen!

Dit vinden ze een beter initiatief, omdat dan de mensen die naar de meeting komen, ook kunnen genieten van de aangeboden kortingen. Hetzij ter plekke, hetzij dmv een voucher.

Nu heb ik hen ook gezegd dat ik eerst ging luisteren hier op het forum of jullie dat eigenlijk wel willen? Opnieuw een nazomermeeting bij Vag Techniek?

Ik zal hier een apart topic voor openen om even te kijken of er animo voor is. Ik weet dat het nog ver weg is, maar toch, de meeting van vorig jaar waren we al in maart mee bezig ofzo :D ;)
 
Bovenaan Onderaan