Forumkorting bij Vag Techniek?

Waar zou je graag korting voor krijgen bij Vag Techniek?


  • Totaal aantal stemmers
    51
  • Opiniepeiling gesloten .

Joske

Forumguru
Allen,

zoals in een ander topic aangegeven is er wel interesse om eventueel een Skodaforum-korting proberen te bedingen bij Vag Techniek. Ik zeg wel proberen, want ik wil eerst even polsen hoeveel mensen er daadwerkelijk van deze korting gebruik zullen maken.

Het komt nu eenmaal professioneler en aantrekkelijker over bij een bedrijf zoals Vag Techniek als ik zou kunnen stellen dat er gemiddeld gezien op jaarbasis een 10-tal (of liefst nog meer natuurlijk ;) ) leden zich bij hun zouden aanbieden voor tuning, onderhoud, webartikelen, oid..

Vandaar even een meervoudige poll,

heeft u interesse? Zo ja, duid dan ook 1 of meerdere van de mogelijkheden aan.

Verder ben ik mij ook bewust dat de mensen bij Vag Techniek hier wel iets voor in de plaats zouden willen.. en ik vermoed dat dit onder de vorm van reclame zal zijn op het forum. Lijkt mij ergens ook logisch, dus hopelijk wil @Pasqual hier dan ook in volgen.

Ook is het zo dat Vag Techniek al redelijk scherp geprijsd in de markt ligt, zowel qua onderhoud als qua prijs tuning. Dus wordt geen makkelijke opgave vermoed ik ;)

Van zodra ik minstens 10 mensen heb die aangeven dat ze dit zouden doen ga ik over tot mailing :-)


Voor diegenen die Vag Techniek nog niet zouden kennen: www.vagtechniek.nl
 

Cordoba

Forumguru
Ik lees nu de poll en heb juist vanmiddag een afspraak gemaakt voor 13 januari, dus als er voor die tijd iets geregeld kan worden?;)
 

Joske

Forumguru
Wat me eigenlijk beetje verbaast, maar dan ook weer niet :pieker: , is de voorkeursstemmen voor de webshop! :thumbsup:
 

Lexris

Lid
Ik denk dat de keuze onderhoud heel verschillend gekozen zal worden. Heb je een goede dealer en daar een goede band mee, dan zal je in de poll waarschijnlijk niet voor onderhoud kiezen.
 

Joske

Forumguru
W8 verlichting.. ik loop achter denk ik?
images


ledjes, en bij VW zijn deze in het rood

in mijn O3 is dit frigowitblauw ;)
 

Vanenkelen

Forumguru
Tja heb wel interesse, maar volgens mij schelen de prijzen niet zo heel veel met de skoda dealer toc? Ik zie bijvoorbeeld een distributieriem voor een 1.9 TDI is bij zowel vagtechniek als skoda €489,-.

En dan wordt het retourtje Rotterdam - Nuenen wel lastig en drukt extra op de kosten....
 
Bovenaan Onderaan