Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

driesp

Senior Member
Ik krijg een Bolero, met MirrorLink.
ik heb de hoop dat dat (navi e.d. via je mobiel op je display vd auto) de toekomst is.

zelf kiezen welke navi je wilt!

ik heb nu alvast Sygic op m'n mobiel gezet, maar vrees dat de freeware versie geen mirrorlink heeft.
hopelijk komen er wel gratis apps beschikbaar de komende maanden!
 

Noord26

Forumguru
Zojuist even telefonisch contact gehad over de offerte en zelfs de verkoper kon niet ontkennen dat een beetje aangeklede Fabia niet alleen groter is geworden qua afmetingen, maar ook aardig groter geworden is qua aanschafprijs..

:wavecry:
 

CDK

Forumguru
Ondertussen is al bekend dat mijn vrouw @Fabi3 in februari?? de F3C First Edition Style 1.2 TSI 90pk met handbak hoopt te krijgen. Haar werkgever heeft ingestemd dat deze auto het mag worden, dankzij de zeer scherpe offerte van Skoda Rijnwoud uit Rotterdam, Ames pist wederom naast de spreekwoordelijke pot :)
 

octaafje IV

Actief lid
Als ik die pot niet schoon hoef te maken pissen ze er maar zoveel naast als ze kunnen. :D

En zo is het maar net. Mijn lokale hofleverancier heeft er met zijn inruil "voorstellen" al 3 keer flink naast gepist (in 2003, 2009 en 2013....) en daarbij ging het niet om een paar honderd maar om duizenden euri verschil....
Shoppen loont altijd in het autowereldje.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan