Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

AGTon

Forumguru
Ik ben helemaal wild van de nieuwe F3 combi. Hij doet mij idd wel erg denken aan de rapid en ik vraag mij dan ook af hoe zich dit met elkaar gaat verhouden qua ruimte en prijs. Als oud F1 combi rijder zou ik qua looks zo weer in een F combi stappen. De F2 sloeg ik over want dat was het voor mij niet.

Ik ben als huidig Roomster rijder ook benieuwd wat er met de Roomster gaat gebeuren. Hopelijk zetten ze deze strakke lijnen door in alle modellen :)
 

Falcon

Donateur
De roomster zal waarschijnlijk een Touran achtig model gaan worden. Maar laten we in dit topic het bij de Fabia III gaan houden ;)
 

Hetzer

Forumguru
Nog even over de Rapid's positie. Deze lijkt steeds meer als tijdelijke model te zijn geplaatst, vanwege dat de ontwikkeling van de nieuwe Fabia/nieuwe onderstel

@Falcon , Rapid een tijdelijk model ???
Lijkt mij niet, is een totaal ander concept, gewoon geen poespas, een ruime auto met minder optie mogelijkheden dan de Fabia voor slechts een iets duurdere prijs,

En ontwikkeling van een nieuw onderstel ??
Dat is gewoon hetzelfde als de Fabia-2 :koffie::D:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Ik ben blij dat ik Luuk nog voor die tijd heb aangeschaft. Minder eenheidsworst (gecomprimeerde Octavia) en meer bagageruimte ;)
 

Joske

Forumguru
zo zo, nu ligt de ijskrabber terug in de koffer ipv in de tankklep :D

ik vind het alleszins een geslaagde verschijning en zeker de moeite waard om te overwegen in de plaats van de F1 die we momenteel rijden
 

EdK

Forumguru
Antenne is wegbezuinigd !
Heb je ook niet meer nodig vanwege dat je de USB aansluiting hebt en een netwerkkabel als optie kunt kiezen...

Joske dat ding moet er gewoon gelikt op de fotos staan dus is hij nu verlaagd en geen antenne en gebruiken ze kleine mannekes om te laten zien dat er veel been en hoofdruimte is achterin...

En zoals altijd met een nieuw model wat we alleen maar van fotos zien, eerst de echte modellen maar eens bij de dealer zien in de showroom en dan met ze allen vragen gaan stellen en oordelen....

Nu nog veel te vroeg voor
 

Hetzer

Forumguru
Wat mij opvalt is dat de F3 HB qua lijnen spel lijkt op de F2HB, maar dat dit niet geld voor de F3 Combi en de F2 Combi
 
Bovenaan Onderaan