Eerste close-up beelden ŠKODA KODIAQ: opvallend design

Hetzer

Forumguru
Super mooi Model

skoda-kodiaq-front_0.jpg
 

CDK

Forumguru
Yep, misschien later, voorlopig zal DQ381 de max zijn...

Skoda schraubt die Motoren an Sechsgang-Handschalter bzw. Sechs- oder Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe. Den Basis-Benziner gibt es ausschließlich mit manuellem Getriebe. Die 150-PS-Variante koppelt Skoda mit dem Sechsgang-DSG "DQ250", den stärksten Benziner und beide Diesel mit dem "DQ500" mit sieben Gängen.

Bron: http://www.motor-talk.de/news/der-tschechische-riese-mit-sieben-plaetzen-t5797548.html

Ook op autozine is te lezen dat zowel de sterkste TSI als TDI van de DQ500 voorzien zullen zijn, net als de Tiguan en in tegenstelling tot de Ateca :)
 

Bakkertje

Forumguru
Hmm, dan kom jij makkelijker weg dan ik bij de accountant @Corné de Kluijver.
Hoewel, mijn wederhelft heeft begin dit jaar voor het eerst van en naar Italië gereden met 120 pk en volle bepakking (inclusief mijn schoonmoeder :D) en toen we thuis waren onderstreepte ze toch wel het nut van meer pit, dus ik verwacht meer financiële ruimte bij de keuze van de volgende auto. Wellicht een Kodiaq om toch maar een beetje on topic te blijven..
 

EdK

Forumguru
hebben ze geen oog voor !!
Verwachten dat je er een publieke melding van maakt .....:D:ot:
 

CDK

Forumguru
Naar verluid kan je bij je bestelling velgen aanvinken van 17 t/m 20 inch, de 17" versie zou bandenmaat 215-65-17 meekrijgen, maar welke zal er om de 20" komen...., 225 of 235-45-20?
Iemand die daar al iets over heeft gelezen?
 
Bovenaan Onderaan