Cockpit scherm blijft zwart

Smeeuwis

Donateur
Aandringen bij de dealer kennelijk. Ik zou het gewoon proberen want het kan dus wel en je hebt er ook gewoon recht op. Deze man was zijn auto wel drie dagen kwijt...

Mijn auto heeft 3.7 en ik moet zeggen dat ik nog geen enkele instabiliteit heb gemerkt. Ik lees op andere fora ook wel terug dat 3.2, maar met name 3.5 en 3.7 echt stabieler zijn. Snel is het nog steeds niet, maar dat was ik uit mijn O3 ook al gewend.

Hopelijk kunnen ze je hiermee verder op pad helpen...
 
Was vandaag met de Enyaq ff bij de dealer.. dat figuur achter de balie daar… mán.. breek me bek nie ope.. maar goed, die wist mij te vertellen dat ze de bestede uren niet kunnen claimen, en daarom willen ze niet “zomaar“ updaten.. Heb wel online nu een afspraak gemaakt (bij andere dealer locatie) met daarin 7 punten en de software is daar 1 van.
 

JJ te G

Donateur
@Rallye: Speichert heeft een duidelijk en informatief kanaal op YouTube. De moeite waard om eens te kijken als het over techniek gaat, best wel wat tips en tricks geleerd die niet in de digitale handleiding worden uitgelegd. Misschien wel omdat die handleiding op zichzelf ook verouderd is
 
Bovenaan Onderaan