Cockpit scherm blijft zwart

Flem_nl

Forumguru
Sinds deze morgen blijft het cockpit scherm bij het inschakelen. Zie nog wel een paar brandende lampjes maar verder geen rij info. Kan wel wegrijden maar dan geen idee hoe hard je bijvoorbeeld rijdt.

Zijn er meerdere die dat al eens is overkomen?
 

JJ te G

Donateur
Dat is schrikken en gebeurt kennelijk vaker. Belde zelf eens met de werkplaats en het antwoord luidde: "Geen probleem meneer. Zet het contact aan en druk 30 seconde op de aan/uit-knop van het infotainment systeem", "Het systeem wordt gereset en u zult zien dat er steeds meer functies gaan werken. Als u denkt dat alles weer werkt kunt u de knop loslaten."
 

Flem_nl

Forumguru
Ik had net als @JJ te G vanmorgen de dealer gebeld en dezelfde tip gekregen. Gaat volgende week dinsdag daar toevallig heen voor een dagje, kunnen ze gelijk de rest nalopen!
 

wdejong32

Actief lid
hebben wij ook gehad met onze enyaq , alles zit vast , scherm op zwart , en motor uit en aan zetten heeft geen effect , na een nachtje deed hij het weer maar wel vervelend als de navigatie het niet doet als je hem nodig hebt , daarna via dit forum gelezen te resetten door 15 seconden de aan uit knop van infotainment ingedrukt te houden kwam hij altijd weer terug in gebruik , deed hij eens in de ca 5/6 maanden
 

Antera

Donateur
Helaas zijn de handmatige software updates er helaas niet. Alles gaat over air. Dat volledig elektrisch is en blijft een ding. Hoop dat ik over 2 jaar een kan aanschaffen die dan eindelijk probleemloos zijn ;)
 
Bij mij ook 3.0.0.
de laatste ”grote“ update moest ik de verlichting uit zetten en de auto op slot doen.. pas na 3x proberen (na 3x ruim uur wachten) was de update gelukt… maar nog steeds 3.0.0
 
Bovenaan Onderaan