Brute Superb!

subdivision

Forumguru
Waarom mag je wel een setje imitatie wielen monteren van een knaak en een rol drop, plus een vaste verlaging, waar de rijeigenschappen nog steeds k#t zijn

En als je er voor 2500 euro wielen en nog is voor 3000 euro een Super rijdende airride set onder legt , dan is het een petjes achterstevoren, pooier , Pimp bak wordt ...
 

___JC___

Forumguru
Ik zit zelf wel eens te denken aan airride voor mn Buick. Volgens mij rijdt het top en je kan de hoogte instellen wat gewoon lachen is. Het is natuurlijk wel een flinke investering die veel mensen niet voor een auto zullen willen doen en al helemaal niet voor een leasebak natuurlijk.

Ik betaal gewoon 25% bijtelling en heb mijn Superb na aflevering laten chippen bij JD, 3cm verlaagd met Eibach veren en het onderstel geupgrade met Koni FSD. Flinke investering voor een leaseauto waar je maar een paar jaar in rijdt, maar ik heb dr nooit spijt van gehad.

Dan nog vind ik persoonlijk deze zwarte Superb iets te laag en de velgen een maatje te groot voor het mooie. Smaken verschillen gelukkig, maar altijd leuk als mensen zo met hun auto bezig zijn. Of het nou een oldtimer, een of ander barrel, Superb of sportauto is.
 

LT83

Forumguru
En dan die opmerking van air is for baloons, ook zo kansloos..

Beter gezegd air is voor not the poor..

Mensen die die uitspraak doen hebben nog nooit op air gereden, ik wil niet anders meer

Dat is toch humor joh, voel je niet zo aangevallen :D
Zelfde als de uitspraak NOS is voor baby's; als de fles leeg is gaan ze huilen ;) Mooi toch!
 

subdivision

Forumguru
Velgen te groot ?? Is gewoon 18 inch hoor, lijken zo groot omdat de auto zo laag ligt en er platte banden om zitten.

En van de balkons was ook maar om de boek wat te stangen hahaha
 

MennoW

Forumguru
Duhhh echt niet! Noch een standaard Superb noch dit imho(!) wanstallig verbouwd exemplaar had daar mogen hangen.


Precies, Porche, Ferrari, BMW M, een Snoek, dat soort speelgoed. Daar hoeft niets aan verbouwd te worden om mooi te zijn.
Een beetje spelen met velgen, desnoods één maatje groter, om te personaliseren, prima. Desnoods nog iets verlagen mag ook nog.
Maar als je een auto moet verbouwen, heeft de ontwerper zijn huiswerk niet goed gedaan (alweer: imho).

De man met de sleurhut heeft gesproken :dankje:
 

subdivision

Forumguru
Nadeel van imi velgen, met gepolijste randen vind ik dat er blanke lak op zit, als je daar steenslag op krijgt heb je gelijk oxidatie.

Met gespoten imi heb je dit minder,

Ben het wel met je eens dat sommige idd wel grof geld uitgeven voor velgen, en dan wappiewappie banden monteren..

Rij zelf op mijn auto's met
Seat Inca Gotti's ,met dunlop..stalling wielen ook dunlop
Skoda zomer Stars op bridgestone, winter ook bridgestone
Golf zomer Oz op Nangkang, en winter op federal.

Golf is wat mindere band, naar ding kost ook niks en mag ook niks kosten hahahahaha
 

___JC___

Forumguru
De originele Skoda velgen hebben daar ook last van. Als je daar een stoepje mee raakt heb je ook binnen een paar weken witte oxidatie onder de blanke lak.
 

subdivision

Forumguru
Ja maar een stoeprand is wat anders als steenslag, daar kan een merk velg ook niet tegen.

Blanke lak van imi velgen is gewoon veel dunner
 

___JC___

Forumguru
Ging mij er meer om dat de standaard Skoda velgen gepolijst zijn met blanke lak erover heen. Dat is dus een drama als je beschadigingen krijgt. :(
 
Bovenaan Onderaan