Brute Superb!

subdivision

Forumguru
Ding is gewoon dik, als hij het goed heeft gedaan zijn de kosten voor deze auto zo te krijgen meer als 10 jaar bijtelling voor de leasrijdertjes..

Mensen weten soms gewoon niet wat iets waard is, ooit van de uitdrukking" Less is more" gehoord.

Ik zie veel liever dit als een met stickers, folie en spoilers volgehangen bak, dat is pas sjonnie of pooier
 

mikehotel

Actief lid
Mensen weten soms gewoon niet wat iets waard is, ooit van de uitdrukking" Less is more" gehoord.
Spijker op zijn kop. Hoewel ik de velgen + airride niet mijn ding is, is de uitstraling van de foto's alleszeggend. Oog voor detail en perfectie (al kan Photoshop meer goed maken dan je lief is...)
 

jalex_h

Forumguru
Kom nou, wees eens eerlijk, deze zou je als kleine jongen in je kamer op hangen als poster.
Niet zo'n standaard ding.
Duhhh echt niet! Noch een standaard Superb noch dit imho(!) wanstallig verbouwd exemplaar had daar mogen hangen.

En echte mannen zijn nog steeds kleine kinderen wat betreft hun speelgoed.
Precies, Porche, Ferrari, BMW M, een Snoek, dat soort speelgoed. Daar hoeft niets aan verbouwd te worden om mooi te zijn.
Een beetje spelen met velgen, desnoods één maatje groter, om te personaliseren, prima. Desnoods nog iets verlagen mag ook nog.
Maar als je een auto moet verbouwen, heeft de ontwerper zijn huiswerk niet goed gedaan (alweer: imho).
 

Blackokkie2

Forumguru
Ik vind hem wel dik, maar deze soort velgen hou ik niet zo van en verlaging vind ik mooi als de wielkast ongeveer gelijk is met de rand van de banden.
 

Wesly

Senior Member
Air_is_for_Balloons_2.jpg

Haha ja, and suspension is for pussy's
 
Laatst bewerkt:

bassel

Lid
Haha ja, and suspention is for pussy's


Volgens mij bedoel je suspension ;o).

Gave bak velgen niet mijn ding. Volgens mij is de bedoeling van air-ride dat je zelf de hoogte kan bepalen. Ander velgjes en wat lucht erbij! Voor de rest bad ass!!!
 

RayDelft

Forumguru
Ik houd niet erg van omgekeerde petjes auto,s maar, ik vind hem niet onaardig. Hoe doet van opzij gezoen zelfs een tikje Bentley achtig aan.
 
Bovenaan Onderaan